مشارکت هلال احمر زنجان در طرح "شهید سلیمانی" برای قطع زنجیره کرونا

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر با همه ظرفیت‌هایی که دارد در کنار استانداری، سپاه انصارالمهدی (عج) و دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای مهار بیماری کرونا می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر در همه شهرستان‌های استان زنجان با تمام ظرفیت و توان برای قطع زنجیره بیماری کرونا و کاهش مرگ و میر خدمتگزار هموطنان است.

او افزود: هلال احمر با همه ظرفیت‌هایی که دارد در کنار استانداری، سپاه انصارالمهدی (عج)، دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برای مهار بیماری کروناست.

طاهری ادامه داد: هلال احمر برای مدیریت و تجهیز نقاهتگاه برای بیماران کرونایی زنجان آماده همکاری و مشارکت با سایر دستگاه‌های اجرایی است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان به طرح "شهید قاسم سلیمانی" اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح که محله و خانه محور است اعضای داوطلبان و جوانان هلال احمر در کنار بسیجیان آماده همکاری در کمیته عملیاتی این طرح با مسئولین فرماندهی پایگاه‌های بسیج هستند.

او به اقدامات جمعیت هلال احمر زنجان از ابتدای شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: هلال احمر از اسفند سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروز اقدام به تب سنجی و غربالگری از مسافران و رانندگان در ورودی و خروجی شهر‌های استان زنجان کرده است.

طاهری خاطرنشان کرد: پس از این اقدامات، هلال احمر در شهرستان‌های زنجان، خدابنده، ابهر و طارم نیز در آماده سازی و تجهیز نقاهتگاه‌ها وارد میدان عمل شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پس از تجهیز و راه اندازی نقاهتگاه ها، هلال احمر با اجرای طرح آمران سلامت با مشارکت داوطلبان و جوانان عضو شهروندان را دعوت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرده و برای افراد فاقد ماسک، ماسک رایگان داده اند.

طاهری اظهار داشت: در حال حاضر نیز اجرای طرح ناظران سلامت بر اساس توافق نامه هلال احمر با وزارت بهداشت و درمان در استان زنجان کلید خورده است که این طرح نیز در کنار کادر بهداشتی با مشارکت ۱۸۰ نفر از داوطلبان و جوانان هلال احمری در شهرستان‌ها در حال اجراست.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.