نوآموزان پیش دبستانی‌ بوشهر در کلاس مجازی شرکت می‌کنند

طرح ملی پوشش سراسری و آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در این برهه حساس که نوآموزان دسترسی مناسبی به مراکز پیش دبستانی در استان ندارند، آموزش ابتدایی  دسترسی لازم را برای نوآموزان ایجاد کرده است.

محمود قاسمی ادامه داد: طرح ملی پوشش سراسری و آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان بوشهر اجرا می‌شود و نوآموزان مدنظر، از حمایت این طرح برخوردار می‌شوند.

او، از عضویت و ثبت نام رایگان نوآموزان در کلاس‌های مجازی خبر داد و افزود: والدین با حضور در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌توانند نوآموز خود را به صورت رایگان در سامانه سناد ثبت نام کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: عضویت و ثبت نام در سناد، مجوز حضور نوآموزان در کلاس‌های مجازی است و ثبت نشدن نوآموزان در سامانه سناد به معنای نبود عضویت رایگان نوآموزان در کلاس‌های مجازی است.


بیشتر بخوانید


قاسمی، با بیان اینکه والدین پس از ثبت نام نوآموزان در سامانه سناد، کد دانش آموزی دریافت خواهند کرد، گفت: نوآموزانی که کد لازم را از سامانه سناد دریافت کرده باشند به عنوان دانش آموز در سامانه شاد شناسایی می‌شوند.

او، دوره آموزش و پرورش پیش دبستانی را بسیار ضروری دانست و ادامه داد: فراگیری این دوره باید مورد توجه والدین باشد تا در صورت ثبت نام دانش آموز در کلاس اول، کودک آمادگی لازم را برای آموختن مفاهیم داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: محتوا‌های آموزشی متناسب با نوآموزان تولید و در شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) قرار داده شده است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.