پلمب واحد صنفی استفاده کننده از بانوان بعنوان مانکن زنده

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از پلمب یک واحد صنفی خبر داد که روز گذشته اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌ استفاده از بانوان بعنوان مانکن زنده در صفحه اینستاگرام خود استفاده کرده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن حیدری رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: پس از انتشار فیلم و تصاویر استفاده از بانوان بعنوان مانکن زنده در صفحه اینستاگرام ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کارهای تحقیقاتی خود را آغاز و موفق به شناسایی این واحد صنفی متخلف در یکی از محلات کرمانشاه شدند.

او گفت : از آنجایی که اقدام صاحب مغازه با شئونات اخلاقی، فرهنگی و اسلامی مغایرت داشت، ماموران پلیس امنیت عمومی اقدام به پلمب این واحد صنفی کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد صاحب این واحد صنفی به تازگی در یکی از محوطه های تاریخی و مذهبی و گردشگری کرمانشاه با استفاده از یک مدلینگ خانم بی حجاب برای فروشگاه خود اقدام به تبلیغ کرده بود.

او افزود: بدون شک اقدام صاحب مغازه در استفاده از مانکن های زنده خانم و انتشار تصاویر آنها در فضای مجازی اقدامی مغایر با اخلاق اسلامی و خلاف شرع تلقی می شود.


بیشتر بخوانید


 حیدری با اشاره به اهمیت زیادی که دین مبین اسلام برای بانوان قایل است، گفت: پرونده واحد صنفی متخلف برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به مراجع قضایی ارسال شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار