بسته اخبار حوادث امروز ۱۵ آذر ماه ۹۹؛

دستگیری ۷ متخلف صید و شکار غیرمجاز در بیله سوار/ فوت مرد ۴۹ ساله بر اثر گازگرفتگی در مشگین شهر

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۱۵ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۱۵ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۷ نفر متخلف صید و شکار غیرمجاز در بیله سوار

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار گفت: ۷ نفر متخلف صید و شکار غیرمجاز در شهرستان بیله سوار دستگیر شدند.

بهنام برزگر تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار طی انجام ماموریت‌های شبانه روزی گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز، موفق به شناسایی و دستگیری ۷ نفر متخلف شکار و صید غیرمجاز شد.

او افزود: یگان حفاظت محیط زیست بیله سوار ۳ نفر صیاد متخلف پرندگان را که اقدام به زنده گیری ۱۴ بال پرنده سهره طلایی با استفاده ار تور دامی کرده بودند دستگیر کرد.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار بیان کرد: همچنین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار با همکاری پلیس امنیت و اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان، موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از یک متخلف شدند.

برزگر گفت: در ماموریت دیگری یک نفر شکارچی متخلف که اقدام به شکار غیرمجاز یک قطعه پرنده حمایت شده دراج با استفاده از اسلحه شکاری کرده بود دستگیر شد.

او ادامه داد: ماموران طی گشت‌های شبانه روزی در حاشیه کانال‌های آبی شهرستان، از ۲ نفر صیاد غیرمجاز ۴ رشته تور دامی ماهی گیری به طول ۱۰۰ متر را کشف و ضبط کردند.

فوت مرد ۴۹ ساله بر اثر گازگرفتگی در مشگین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر از جان باختن مرد ۴۹ ساله بر اثر حادثه گاز گرفتگی خبر داد.

سرهنگ زرین کلاه گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه منجر به فوت در خیابان باهنر جنوبی شهر مشگین شهر، بلافاصله مأموران کلانتری به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با انجام بررسی‌های لازم مشخص شد این حادثه مربوط به گازگرفتگی بوده؛ که بر اثر آن مرد ۴۹ ساله هنگام استراحت بر اثر استنشاق گاز مونواکسید کربن دچار مسمومیت شدید شده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: اقدامات قانونی در این رابطه در حال انجام است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار