شیوع کرونا تحت مدیریت است/ ۱۰ هزار کیت تست فوری به البرز رسید

استاندار البرز گفت: روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تست کرونا در البرز گرفته می‌شود.

روزانه ۲ هزارو ۵۰۰ تست کرونا در البرز گرفته می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیز الله شهبازی، استاندار البرز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:  اکنون ۵ شهرستان استان  البرز از وضعیت قرمز خارج شده و وارد وضعیت نارنجی شد و شهرستان طالقان نیز به وضعیت سفید رسید.

شهبازی افزود: با اعمال محدودیت های کرونایی از تعداد زیاد مراجعه کنندگان ، بستری‌ها و تلفات ناشی از شیوع کرونا در البرز کاسته شده است.

استاندار البرز گفت : در شرایط فعلی روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تست کرونا در البرز گرفته می‌شود و ۱۰ هزار سهمیه تست فوری نیز به این استان داده شده که در صورت نیاز افزایش پیدا می کند.

او افزود: گروه‌های شغلی یک و ۲ در شهرستان‌های نارنجی تا ساعت ۲۰ شب با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند، ولی محدویت تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد همچنان برقرار است.

شهبازی با بیان این که شرایط شیوع کرونا در البرز تحت کنترل است، گفت: امید است به همین منوال و با جلوداری مردم، بتوانیم به سمت شرایط سفید حرکت کنیم، چراکه اگر این همراهی تداوم نداشته باشد، دوباره به وضعیت قرمز باز می‌گردیم.

او افزود: البرز برخلاف این که همواره الگویی شبیه به تهران داشت امروز بر اساس اعلام سخنگوی ستاد ملی کرونا، سیر بسیار خوبی نسبت به پایتخت داشت که این امر با توجه به تبادل جمعیتی فراوان بین این ۲ استان، قابل تامل است.

استاندار البرز گفت: از همراهی اقشار مختلف مردم به ویژه اصناف استان و همچنین تمامی نیرو‌های نظامی و انتظامی، امدادی، مسئولان مربوطه و مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان استان قدردانی میکنم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.