ادارات گیلان تعطیل نیست اما مردم بخاطر شرایط کرونایی کمتر به دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان گفت: هیچ اداره‌ای در روز‌هایی که محدودیت‌های کرونایی اجرا می‌شود به طور کامل تعطیل نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمود قاسم نژاد ، جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان گفت:  با تأکید بر اینکه تعطیلی مطلق هیچ دستگاه اجرایی را نداریم، گفت: خدمات دهی به مردم نباید تعطیل شود، اما شهروندان نیز باید شرایط را درک کرده و هنگام اجرای طرح محدودیت های کرونایی کمتر به دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند.

او افزود: در شرایط کنونی، دستگاه‌های خدمات رسان ضروری می‌توانند کارکنان خود را از یک سوم نیز بیشتر کاهش دهند و سایر دستگاه‌ها نیز با تشخیص مدیر کل همان دستگاه، با حداقل کارکنان و یا استفاده از ۱۰ درصد کل ظرفیت کارکنان خود برای ارائه خدمت به فعالیت ادامه دهند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان، با بیان اینکه در وضعیت قبلی در شهر‌های قرمز یک سوم کارکنان دستگاه‌های خدمات رسان ضروری و حاکمیتی در محل کار حاضر می‌شدند، گفت: در اداره‌های دیگر نیز در ۲ هفته پیش تا ۵۰ درصد نیرو‌ها کاهش یافته بود.

قاسم نژاد تصریح کرد: طرح تعطیلی یک هفته‌ای اداره‌ها را که رئیس سازمان اداری و استخدامی و معاون رئیس جمهور ابلاغ کرد، در ستاد ملی تصویب و در ستاد استانی نیز بر اجرای آن تأکید شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.