راه اندازی نمایشگاه مجازی عرضه صنایع دستی در شهرستان کوثر

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: نمایشگاه مجازی فروش و نمایش صنایع دستی و هنر‌های سنتی شهرستان کوثر راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده نمایشگاه مجازی فروش و ارائه آثار صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی هنرمندان و صنعتگران شهرستان کوثر راه‌اندازی می‌شود که در این زمینه مقدمات لازم فراهم شده است.

او افزود: با توجه به عدم امکان برگزاری نمایشگاه‌های حضوری و در راستای حمایت و پشتیبانی از هنرمندان شهرستان، نمایشگاه مجازی صنایع دستی و هنر‌های سنتی شهرستان کوثر با همکاری کانال‌ها و گروه‌های اینترنتی شهرستان راه‌اندازی خواهد شد تا هنرمندان توانمند شهرستان آثار خود را به فروش و یا نمایش بگذارند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر ادامه داد: بیش از ۱۰۰ پروانه تولیدی صنایع دستی در شهرستان صادر شده و به عنوان منبع اشتغال و درآمد برای خانواده‌ها تثبیت شده است که این امر وظیفه ما را در حمایت و پشتیبانی از هنرمندان دوچندان می‌کند.

شهبازی در مورد آموزش مجازی در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان بیان کرد: برنامه‌هایی هم در خصوص آموزش مجازی در حال تدارک است که به‌زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.