لوله گذاری دفع آب‌های سطحی در معابر اهواز

مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز از ادامه عملیات اجرایی لوله گذاری دفع آب‌های سطحی با آماده سازی و جوشکاری لوله‌ها در خیابان زاویه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهرام شاهین زاده مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: عملیات گسترده لوله گذاری و دفع و هدایت آب‌های سطحی در مقطع باند جنوبی خیابان زاویه کوی ملیراه از هفته گذشته با حفاری مسیر آغاز و هم اکنون نیز با جوشکاری و ایجاد اتصال لوله‌ها در محل اجرای پروژه در حال انجام و پیشرفت فیزیکی است.

او افزود: این پروژه با با طول۹۲۴ متر از حد فاصل خیابان فردوسی کوی ملیراه آغاز شده و هدف آن هدایت بهتر و جمع آوری و انتقال هرچه سریعتر آب‌های سطحی به سمت رودخانه خواهد بود که بازدهی واثر بخشی لازم را در پی داشته باشد.

شاهین زاده بیان داشت:  این‌منطقه از شهرداری در بارندگی اخیر، یکی از نقاطی از شهر اهواز بوده که با تلاش جمعی و زحمت همه همکاران و با نظارت و دستور اکید شهردار اهواز در کوتاهترین زمان ممکن از تجمع آب‌های سطحی پاکسازی و‌ مسیر‌های اصلی و نقاط بحرانی آن همانند بلوار گلبهار شهرک آغاجاری، مقطعی از بلوار شهید سلیمانی در کوی عابدی، خیابان شهید علاف، زیرگذر پل سوم و ... سریعا بازگشایی شد.

مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز تصریح کرد: این اقدام لوله گذاری و نیاز سنجی نیز برای نقطه بحرانی بلوار شهید سلیمانی حد فاصل بلوار شهید عباسپور تا خیابان دانیال کوی ملت نیز در نظر گرفته شده که ان شاءالله باهمکاری شرکت آبفا به طول  یک هزار و ۱۱۰ متر از نوع لوله گاروگیت یک هزار دوجداره، اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.