شاد یکی از امن‌ترین شبکه‌ها در سطح کشور

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، شاد را به عنوان یکی از امن‌ترین شبکه‌ها در سطح کشور معرفی کرد و گفت : کاربران شاد دارای هویت هستند و تنها افراد با هویت وارد می‌شوند نمی‌توان کسی که هویت آن احراز نشده وارد این فضای ایمن کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در اواخر اسفندماه پارسال بحث راه‌اندازی شبکه شاد در کشور ایجاد شد که با توجه به اینکه شبکه نوپایی بود با مشکلاتی مواجه شد.

او گفت : با گذشته زمان، آرام آرام بخشی از مشکلات عظیم آن حل شد، ولی هنور به آن نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، شبکه شاد را به عنوان یکی از امن‌ترین شبکه‌ها در سطح کشور معرفی کرد و افزود: این شبکه فضای ایمن برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت محسوب می‌شود، اما، چون نوپا است هنوز کار‌هایی نیاز دارد.

او ادامه داد: کاربران شاد دارای هویت هستند و تنها افراد با هویت وارد می‌شوند نمی‌توان کسی که هویت آن احراز نشده وارد این فضای ایمن کرد.

یزدان‌پناه ادامه داد: تقریبا دانش‌آموزان به نقطه رسیده‌اند که می‌دانند باید چگونه از شبکه شاد استفاده کنند باید والدین هم سطح آگاهی را بالا ببرند، کلیپی در بحث نکات ایمنی از سوی پلیس فتا و معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی استان تهیه شده که انشاءالله با انتشار در فضای شاد چگونگی رعایت نکات ایمنی به کاربران این فضا و والدین آموزش داده می‌شود.

او در خصوص روستا‌هایی که دسترسی به اینترنت ندارند گفت: لیست مدارس این روستا‌ها تهیه شده که قرار شده ۱۰۰ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار حداکثر تا پایان سال به اینترنت دسترس داشته باشند 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار