کم‌رنگ شدن وضعیت‌شهرها به معنای بازگشت شرایط عادی نیست+ فیلم

اگر وضعیت شهری از قرمز به نارنجی تبدیل می‌شود، منظور این تبدیل وضعیت برگشتن کامل به شرایط عادی، رفتن به مهمانی‌ها، ترددهای بی‌جا و حضور در فروشگاه‌ها نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اعمال محدودیت‌ها براساس رنگ‌بندی شهر‌ها از نظر شیوع کرونا  و شهر‌های بزرگ در وضعیت قرمز بودند و این وضعیت باعث قرنطینه این شهر‌ها شده بود، اما با توجه به اعمال محدودیت‌ها کم‌کم برخی از شهر‌ها تغییر رنگ دادند و کمی از محدودیت‌ها برداشته شد.

اگر وضعیت شهری از قرمز به نارنجی تبدیل می‌شود، منظور این تبدیل وضعیت برگشتن کامل به شرایط عادی، رفتن به مهمانی‌ها، تردد‌های بی‌جا و حضور در فروشگاه‌ها نیست. باید دقت شود که مردم همچنان شیوه نامه‌ها را رعایت کنند.

برداشته شدن محدودیت‌ها برای امرار معاش و وضعیت اقتصادی است. حتما باید دقت شود که برداشته شدن محدودیت و از یک رنگ به رنگ دیگر پایین آمدن به معنای این نیست که همه چیز عادی است و ما دوباره به زندگی عادی بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگردیم.

 معنای تبدیل قرمز به نارنجی برگشتن به مهمانی‌ها، تردد‌های بی‌جا در خیابان و مراکز خرید نیست. شرایط اقتصادی ایجاب می‌کند مشاغل به صورت پلکانی باز شوند، اما باید تا زمانی که این پاندمی وجود دارد تمام شیوه نامه‌ها را رعایت کنیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار