پیش بینی بارش پراکنده در نیمه شمالی اصفهان

کارشناس اداره کل پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:با توجه به جو نسبتا پایدار در سه روز آینده در بسیاری از مناطق استان اصفهان مه آلود ،افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آسیه آقایی کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار در سطح استان اصفهان در سه روز آینده است از این رو آسمان در بسیاری از مناطق نیمه ابری و مه‌آلود است و در نیمه شمالی و شرق استان با گذر موج شمالی، افزایش ابر و بارش پراکنده نیز پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: با توجه به پایداری نسبی جو در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان، به ویژه در ساعات اولیه روز شرایط برای کاهش کیفیت هوا و انباشت آلاینده‌های جوی فراهم است.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه و کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت بین ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر در نوسان است.

او اضافه کرد: خور وبیابانک با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و چادگان با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.