ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان یزدی

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: طرح بین المللی لاله‌های روشن با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان اجرا می‌شود.

عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش وپرورش استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: همزمان با سراسر کشور دومین دوره طرح بین المللی لاله‌های روشن با همکاری دستگاه‌های مربوطه  در استان یزد  افتتاح شد.

او افزود: این طرح با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان و آشنایی آن‌ها با هشت سال دفاع مقدس در تمامی مدارس استان به صورت مجازی اجرا می‌شود.

دانافر در ادامه اظهار داشت: اجرای طرح لاله‌های روشن در قالب مقاله نویسی، دلنوشته، نقاشی و یادواره شهدا تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا این طرح به صورت مجازی در حال حاضر با تشکیل نمایشگاهی از آثار و مستندات هشت سال دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنری دانش آموزان آغاز شده و دانش آموزان می‌توانند از طریق لینک های، از نمایشگاه بازدید کنند.

او در پایان به استقبال دانش آموزان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بیش ۱۰۰ هزار دانش آموز در قالب ۶۰۰ مدرسه به صورت خود جوش در اولین دوره طرح بین المللی لاله‌های روشن شرکت کردند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار