کشف ۳۲۰۰ تن خوراک دام احتکارشده در شاهرود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود از کشف چهار انبار احتکار نهاده‌های دامی با سه هزار و ۲۰۰ تن ظرفیت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدرضا کاملی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود گفت: در گشت مشترک بازرسی با همکاری سپاه پاسداران و به‌منظور بازرسی از انبارها و مراکز ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در شهرستان شاهرود، چهار انبار احتکار ذرت دامی و علوفه‌ای به میزان حدود سه هزار و ۲۰۰ تن در شهرستان کشف شد. 

او گفت: این انبارها به جهت عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبارها به اتهام احتکار به ارزش ریالی حدود ۱۹ میلیارد ریال شناسایی و تشکیل پرونده و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود افزود: در آبان ماه امسال در حدود ۳۰ مورد گشت مشترک بازرسی به‌منظور نظارت بر عرضه کالاهای اساسی و ضروری و انبارها و مراکز عرضه با اولویت کالاهای اساسی، با همکاری دستگاه‌های نظارتی ذی‌ربط در سطح شهرستان اجرا شده است.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: احتکار ، صنعت معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
قیمت کود گاوی گاوداریها هر متر دویست هزار تومان هسته، از قیمت ذرت علوفه ای بیشتر هست. گاوداری ها در فصل بهار و تابستان و پاییز کود را دپو میکنند و به باغدارها نمیفروشند تا زمستان با قیمت گران بفروشند . یک کامیون کود گاوی بیشتر از سه میلیون تومانه . جالبتر اینکه نفروختن کود و دپو کردن احتکار نیست و انبار کردن ذرت علوفه ای که گاودارها با تشکیل گروه تصمیم به تعیین نرخ پایین میکنند تا کشاورز مجبور به فروش با نرخ دلخواه گاودار بشه ، احتکار ه . کاه کیلویی دوهزار تومانه و ذرت علوفه ای رو گاودار کیلویی پانصدو بیست از ذرت کار به صورت پنج قسطه حاضر به خرید بوده .