ماجرای کتک خوردن سرباز بابلی چه بود؟

دادگستری مازندران به ماجرای کتک خوردن سرباز بابلی هنگام انجام وظیفه ورود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در روز‌های اخیر موضوع کتک خوردن یک سرباز به دلیل درخواست کارت‎ شناسایی از یکی از مسئولان محل خدمتش، در فضای مجازی با واکنش‎های زیادی روبرو شده است.

دستور رئیس کل دادگستری مازندران برای ماجرای بازپرس و سرباز

با دستور رییس کل دادگستری مازندران کمیته ویژه هیات نظارت بر حقوق شهروندی استان مامور رسیدگی و بررسی موضوعات مطرح شده در مورد سرباز و بازپرس مازندرانی شد.

روابط عمومی دادگستری مازندران اعلام کرد: کمیته ویژه هیات نظارت بر حقوق شهروندی استان مامور رسیدگی و بررسی موضوعات مطرح شده در مورد سرباز و بازپرس مازندرانی عصر امروز با حضور رییس کل دادگستری و مسوول بازرسی نیروی انتظامی استان با تشکیل جلسه سه ساعته پس از استماع شکایت سرباز وظیفه که به اتفاق پدرش در جلسه حاضر شده بود و بررسی اوضاع و احوال به اظهارات مطلعین و استماع توضیحات قاضی با عذرخواهی بازپرس و دلجویی مقامات قضایی از سرباز وظیفه نهایتا نامبرده از شکایت خویش صرفنظر و اعلام گذشت کرده است.

مراتب از سوی هیات نظارت بر حقوق شهروندی و مقامات زیربط صورت جلسه شد.

رییس کل دادگستری مازندران در پایان جلسه حقوق شهروندی دادگستری بر لزوم اهتمام همه قضات و کارکنان دستگاه قضائی بر حفظ کرامت انسانی و شان افراد به خصوص جوانان زحمت کشی که در کسوت مقدس سربازی در حال خدمت بی چشم داشت به کشور و مردم هستند، تاکید کرد.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه نکته مهم که حفظ کرامت قضات، کارکنان و همه مراجعه کنندگان و متهمان جزو وظایف دستگاه قضایی است که شامل قضات، کارکنان و مراجعه کنندگان می‌شود، افزود: کرامت در دادگستری باید نهادینه شود، این کرامت باید نسبت به وکیل، مراجعین، سربازان عزیز، متهمان، و خانواده‌های آن‌ها در همه سطوح رعایت شود. 

بدرفتاری با سرباز بابلی تأیید شد

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: ستاد کل نیرو‌های مسلح بر اساس وظیفه ذاتی خود که همان صیانت و پاسداری از حقوق سربازان است این موضوع را به جد پیگیر شده است.

او بدرفتاری با سرباز بابلی را تأیید کرد و افزود:موضوع مذکور را با همکاری قوه قضاییه بررسی کردیم و بدرفتاری با سرباز بابلی تایید شده و صیانت از وی انجام شد.

رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: سرباز مذکور درسلامت است و اگرچه مورد بدرفتاری قرار گرفته، اما دچار مشکل فیزیکی نشده است.

مساله حل و فصل شد

محمدحسن - ک سرباز بابلی نیز با بیان اینکه مسئله حل و فصل شده است گفت: شامگاه دوشنبه به اتفاق پدرم به دفتر رئیس کل دادگستری استان مازندران رفتیم و در جلسه‌ای که مسئولان ارشد قضائی و انتظامی حضور داشتند مسئله پیگیری و حل شد و بازپرس شعبه نیز از من دلجویی کرد.

این سرباز بابلی از رسانه ها خواست به این موضوع دیگر دامن نزنند و موضوع را تمام شده تلقی کنند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۸ دی ۱۴۰۰
مردم بیچاره حرفشونو از همین فضای مجازی میزنند و درد و دلشونو میگویند ولی وقتی فضای مجازی را اینها بدست بگیرند دیگه وای به روزمون دیگه نمیتونیم حرف بزنیم ،
Germany
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
هرکه بگندد نمکش میزنند. وای به روزی که بگندد نمک
Iran (Islamic Republic of)
یه بنده خدا
۲۰:۴۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
جنبه عمومی ماجرا چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
واقعا چرا موضوع لاپوشاني شد؟ اون نماينده نالايق چي ميشه پس؟ تا كي بايد اينجوري خطاهاي بزرگ مسئولان نظام از مردم پوشيده بماند؟
واقعا چرااااااااااااااااااااااااااا؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید موحدی
۱۲:۵۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
دوران خدمت سربازی بنده نیز یک مسوول دو تا سیلی به من زد به این دلیل که نامبرده تخلف اداری کرده بود و به من میگفت شما بگو من این تخلف را کردم چون سرباز وظیفه ای و فوقش 10روز اضافه خدمت میخوری ولی این تخلف باعث میشه انفصال از خدمت بشوم . چون من قبول نکردم دو تا سیلی به من زد البته وقتی میخواست سیلی سوم را بزنه از خجالتش در اومدم طوری که دو ماه اضافه خدمت خوردم.
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۰۸:۴۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
بیچاره را تهدید به خفه شدن کردن،
اگر یه فرد عادی اشتباهی کنه و به غلط کردن هم بیفته ،حبس حتمی در انتظارش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
مگه نه اینکه قانون برای همه باید یکسان باشه فرقی نداره نماینده مجلس باشی یا شهروند عادی ،سرباز بیچار ه که به وظیفه ش عمل کرده چرا این نماینده که با رای مردم بر صندلی مجلس جا خوش میکنه وبا پول همین مردم ماشین مدل بالا جند صد میلیونی میخره وباهاش قانون شکنی میکنه وسرباز درحال انجام وظیفه راکتک میزنه باید اخراج وزندانی بشه قانون باید از سربازان حمایت کنه تا کسی اجازه همچین غلطی نکنه ،وقاضی مربوطه هم عزل بشه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۶ دی ۱۳۹۹
جناب رئیسی با این قضیه چکار کرد؟؟؟؟ منتظریم آقای رئیسی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۱۶:۵۴ ۰۵ دی ۱۳۹۹
مجبوره رضایت مگه راه دیگه ای جز رضایت دادن داره مثل روز روشن که هیچ وقت طرف سربازو نمیگیرن قاضیشونو بفروشن
Iran (Islamic Republic of)
AMIR HOSSEIN
۰۱:۴۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
سلام خیلی عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
سربازه مجبوره رضایت بده.چون سربازه.اگه سرباز نبود عاقبت برا بازپرس مشخص بود
اصلا ازنظر قانونی باید فرد قاطی به قانون جواب بده جدا از اون سرباز با اینکه رضایتم داده باشه ، بازپرس باید تنبیه بشه.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۵۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
حالا واقعا به اختیار خودش رضایت داده بدبخت یا گفتن به نفعته رضایت بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
متاسفانه درجه دارها (سروان و سرهنگ و...)
موقع جابجایی و اثاث کشی سربازان رو میارن و مفت ازشون کار می کشن ، و هیچ سربازی هم آخ نمیگه.
می خواستم به سربازان بگم که نه گفتن را بیاموزید .
زیر حرف زور بالادستی نرید.
این باز پرس هم باید طبق قانون برخورد شود .هر چند سرباز رضایت داده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
هر کدام از شما مراجعین به دادسراها و دادگستریها و مراجع قضائی که بهتون توهین شد و یا مورد ضر و شتم قرار گرفتید و با شما رفتار بدی شد میتوانید با شماره 1580 اطلاعات قوه قضائیه تماس گرفته اعلام کنید اگه مدرک و سند هم دارید پیوست کنید که چه بهتر و هم بصورت کتبی به قضات شهر و مرکز استان محل سکونت خودتون شکایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
باسلام وخسته نباشیدخدمت تمام سربازان مهره های اصلی امنیت.که واقعا با حداقل ها زحمات بی شاعبه ای انجام میدهند.چرا کاری کند عاقل که باز ارد پشیمانی.ای کاش همه بازپرس ها وقتی اشتباهی انجام میدهند عذرخواهی می کردند نه آنکه با گردن کلفتی جواب سربالا دهند!
Iran (Islamic Republic of)
ولی زاده
۱۲:۵۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
یعنی چه قاضی عذر خواهی کرد اگر فرد نفوذی با لباس مبدل وارد میشد در آن محل خراب کاری میکرد آیا با عذر خوا هی سرباز مسئله فیصله می یافت این چه عبارتیست چرا با این فرد اوباش برخورد جدی و اساسی صورت نگرفته کسی که پشت میز عدالت می نشیند نباید تعادل روحی و روانی داشته باشد مملکت ما اینقدر بی صاحب شده ببینید حاصل یک عمر زجر و زحمت شبانه روزی ما زیر دست چه کسی خدمت میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
اولین عامل ضعف قانونه در نیروهای مسلح اولین حرف برای محل خدمت پارتی بازی میزنه یکی 30 سال در جایی خدمت می کنه که اصلا احساس نمی کنه امده سرکار یکی هم 30 سال تو کلانتری باید با بدترین شرایط کنار بیاد تازه اونهایی که جای راحت برایشان انتخاب شده به بقیه نیروها زور می گن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
چرا آخه
Iran (Islamic Republic of)
M.z
۲۰:۰۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
هموطنان گرامی سلام
یادمون نره که اونم(دادستان) یه انسانه و هر انسانی خطا میکنه.نباید اینطوری بهش حمله کنیم و متهمش کنیم.متاسفانه ما تا کسی اشتباهی میکنه همه جوره بهش حمله میکنیم.یادمون نره بعضی وقت ها اشتباه ما منجر به از دست رفتن جان عزیزترین کسامون میشه.همیشه باید با این دید هم به قضایا نگاه کرد. اگه جرمی هم مرتکب شده قطعا باهاش برخورد مناسب میشه ولی به نسبت جرم.نباید بخاطر یه موردی یه شهر را آتش بکشیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محتسب مست شده
۲۰:۴۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
هموطن خواهشا الکی دفاع نکن کسی که نمیتونه خودش رو کنترل کنه چطور میتونه وضیفشو درس انجام بده.ای سرباز که کار بدی نکرده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
اون قاضی باید اخراج بشه و ب زندان بره
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۰۶ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
تازه اگر در انجام وظیفه کوتاهی وقصور کرده بود هم نباید کتک میخورد.مگه سرباز قانون برخورد نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
بابلیم
۰۹:۳۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
به سرباز بیچاره فشار آوردن تا بگه قضیه حل وفصل شده .اگه بچه خود قاضی بود پوست همه رو می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
فیلم آقازاده رو دیدین
همکاری با سرباز کردن که با پدر زن وزیر کردن
زور به رضایت و خاتمه موضوع و رهایی بازپرس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
سلام
شامگاه دوشنبه به اتفاق پدرم به دفتر رئیس کل دادگستری استان مازندران رفتیم و در جلسه‌ای که مسئولان ارشد قضائی و انتظامی حضور داشتند.
با عرض تاسف مطلع شدم که سرباز بیچاره گذشتوندنش؟!!!
من اگر بودم دیه چک زدن ها و توهین ها به یک سرباز در هنگام انجام وظیفه و توهین به شخصیت یک انسان را تا آخر ازش می گرفتم تا دو باره فکر چنین کاری به سر این باز پرس محترم و دیگر همکارانش نیافته.
البته منتظر عکس العمل قوه قضایی و ریاست آن می مانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۱ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
چون قاضی هست هر کاری می تواند بکند یکبار بعنوان حتی شاکی به دادگستری مراجعه کنید برخورد شان را می بینید آنقدر قدرت دارنند همه را به چشم متهم می بینند خدا با این قضات به ما رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
طفلک
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۴۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
اینطور باشه که روز به روز سرباز مملکت کمتر میشه،و سربازان دل دماغی ندارن برای رفتن به خدمت سربازی مخصوصا جوان های الان که غرور دارن و با نسل قبل زمین تا اسمان فرق میکنه و نباید غرورشون ازشون بگیریم.

به خدا قسم به جان عزیزام تو پادگان سپاه خدمت کردم میدان حر،سرهنگ سروان سردار گروهبان طوری با سرباز رفتار میکنن که انگار پسر یا برادر خودشون هستش،به خدا قسم من از اعماق وجودم دوباره دوست دارم زیر دست همچین انسان هایی خدمت کنم،انسان هایی خدا ترس و با فرهنگ که به خودشون اجازه نمیدن دست رو بچه مردم بلند بکنن و اسیبی بهشون برسه،به خدا انسان های بزرگی هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
ما کلا با زد و خورد فیزیکی و ایجاد در گیری مخالفیم مخصوصا اگر طرف قاضی باشد انتظار چنین رفتاری از او نمی رود ولی خوب دکتر برود یا یک روا نشناس تا دیگر تکرار نکند و این که چیزی نیست سربازی بوده در بهشت زهرا است که اشتباهی در زمین تیر شهید شده است مادرش را دیدم که گریه کنان از بهشت زهرا بر می گشت خدا رحمتش کند البته سه چهار سال پیش اتفاق افتاده است
Iran (Islamic Republic of)
A.gh
۲۲:۲۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
آقای قاضی فکر کن پسر خودت سرباز بود و با اون، اون جوری رفتار میشد چکار میکردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
مطمئن هستید که خود سرباز با رضایت قلبی به رسانه ها گفته که به این موضوع دامن نزنید یا حرف دهن این سرباز مظلوم گذاشتید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۳۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
باید اون باز پرس رو ادب کرد.

بر فرض که رضایت بده حقوق شهرونی چی میشه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
z
۲۱:۱۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
تو به عنوان مسئول بر خوردت این باشه من ودیگران چه باشه؟
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
قاضي بايد عزل بشه
امیرمومنان علی(ع) به یکی از یاران نزدیک خود به نام «ابوالاسود دوئلی» حکم قضاوت داد. اما مدت کوتاهی نگذشت که او را از کار قضاوت برکنار ساخت. وقتی که ابوالاسود از عزل خود آگاه شد به محضر امام رفت و عرض کرد: «ای امیرمومنان چرا مرا عزل کردید؟ به خدا سوگند من هیچ خیانتی مرتکب نشدم.»

امام فرمود: «این را می پذیرم، اما به من خبر دادند که دو نفر پس از نزاع با یکدیگر به نزد تو آمدند و تو با صدایی بلند بر سر آنها فریاد کشیدی. آنچنان که صدای تو بلندتر از صدای هر دوی آنها بود. قاضی حق ندارد با صدای بلند با کسی سخن بگوید.»
Netherlands
غلامحسین
۱۹:۱۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
هیچ کس چه باز پرس چچ رئیس قوه قضائیه چه رئیس جمهور حق نداردبا کسی که به وظایف قانونی اش عمل میکند اهانت کند چه رسد به اینکه با او برخورد فیزیکی کند ، این باز پرس باید مواخذه وبه شدت تنبیه شود تا دیگران عبرت بگیرند .
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۰۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
مساله حل و فصل شد؟ شایسته است دادگاه و دادسرای انتظامی قضات به مساله ورود پیدا کند
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۴:۱۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
باسلام .با نام و کمک الهی باید با کارمند مذکور به شدت برخورد قانونی میکردند تا ابد در ذهن همه میماند.نابنکه با عذرخواهی تمام شود.گفت هرکه بامش بیش برفش بیشتر.ایشان از اول و آخر قانون اطلاع و مجری قانون هستن.من به نوبه خود روز قیامت جلو ایشان و مقام آشتی کنان را میگیرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
اگه سرباز سیلی میزد به اون بازپرس سرنوشتش چی میشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
خیلی بد بود
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۰:۴۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
چقدر آدمو یاد یه داستان تاریخی دیگر می اندازد
Iran (Islamic Republic of)
روشن
۰۹:۴۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
چدا حل و فصل کردین؟ چرا نراشتین ادبش کنن؟؟ چرا ما نردم همیشه باید گذشت کن یم چرا مافوقها وقتی لباس تنشونه لاید تاداج کنن تو شهرهای شمالی خیانتهای این گدوه که وظیفشون پاسداری از کشورمونه غوغا میکنه،چرا جلوشونو نمیگیرین،نیتتون چبه از چشم پوشی از این خیانت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
به فرض که سرباز به هر دلیل رضایت داده پس جرم عمومی اون خاطی چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
به فرض که سرباز به هر دلیل رضایت داده پس جرم عمومی اون خاطی چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۰۸:۱۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
متاسفانه در برخی پادگانها سربازان توسط فرماندهان مورد ضرب و شتم قرار میگیرند.و همچنین تحقیر و توهین و استفاده شخصی ، باید مسئولان تدابیری بیاندیشند که این منابع ارزشمند ملی حقوقش حفظ بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
افسار گسیختگی در این مملکت انتها ندارد!!! این سیلی می تواند عواقب خطرناکی در آینده در پی داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
همدرد
۰۷:۵۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
باسلام،درود بر شرف سربازان و خدمتگزاران پاک دل این سرزمین،و اما بنده چند سال قبل بی دلیل و عذر موجه مورد بدترین رفتار از سوی نیروی انتظامی شهرستان خود قرار گرفتم،و در پایان سرهنگ پس از توهین من رو مجروح کرد و هیچ کس هم به من کمک نکرد.سوال من اینه چرا در مملکت ما نیرو های انتظامی به جای اجرای نظم رفتار قلدر مابانه نشون میدن،البته من همه این قشر زحمت کش رو یک جور قضاوت نمیکنم،ولی من قسم خوردم یک روز همین رفتار رو با این سرهنگ که با من چنین رفتاری کرد رو بکنم، لطفا نظر من رو بزارید پنهان کاری نکنید،حد اقل با این کار داݝ اون الفاظ رکیک کمی تسکین پیدا میکنه متشکر
Iran (Islamic Republic of)
روانشناس
۱۰:۳۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
ناجا سیستم ارزیابی محسوس و نامحسوس نداره و متاسفانه خلاف کارترین انسانها به این حوزه میروند،ناجا میتونه نامحسوس نظارت کنه،طعمه بذاره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
کاش این باز پرس به مردم معرفی می شد تا بدانند که چه کسی قرار است از عدل و داد حمایت کند
چشم پوشی از برخی جرائم موجب بروز جرائم بزرگتری خواهد شد، مگر دلجوئی برای کتک زدن کافیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
میبخشید "صیانت" فرمودند ، یعنی چه کار کردند؟
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۳:۵۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
سرباز بنده خدا گناهش چیه؟هم جوونیشو بذاره بره سربازی کلی سختی بکشه هم اینجوری باهاش رفتار بشه؟ الان عذر خواهی دل شکسته ی سربازو التیام داد مثلا؟
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۲:۴۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
دلجویی یعنی چی؟ یعنی نفر از مقام و مسئولیتش به این شکل سواستفاده میکنه بعد میاد با دلجویی سر و ته قضیه رو هم میاره؟؟؟ این سرباز جز رضایت دادن مگر راهی هم داره؟؟؟ الان مدعی العموم نباید خودش اعلام جرم کنه و با اون شخص برخوردی انجام بده؟؟؟ به نظر من باید با چنین افرادی برخورد بشه
Germany
یکی از 80 میلیون بدبخت
۰۱:۳۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
بیچاره سربازه
France
امیر
۰۱:۳۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
پروانه
۰۱:۲۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
بنده خدا اگه رضایت نمیداداضافه خدمت میخورد، بایداون بازپرس راتنبیه میکردن سربازبه درستی وظیفشوانجام داده,خب طرفونمیشناخته اگه درخواست کارت نمی‌کرد وطرف احیانا خرابکاربود وقصدصدمه زدن به کارکنان اونجاراداشت چی میشد بایدپاداش به سربازمیدادن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
چقدر هم ناز!!!
جنبه عمومی جرم هم اصلا مطرح نیست.
دادستان پیگیر جنبه عمومی جرم نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۲۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
جنبه عمومی مال من و شماست .طرف دیدی که زنشو کشت جلوش دلاراست کنان چایی سرو می کردن
آخرین اخبار