مربی تراکتور: پیروزی برابر پیکان را به هواداران تقدیم می‌کنیم

علی نیکبخت مربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی این تیم برابر پیکان توضیحاتی را ارائه کرد.

علی نیکبخت مربی تیم فوتبال تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی پرگل این تیم برابر تیم پیکان اظهار کرد: من از نتیجه به دست آمده خیلی خوشحالم. در ابتدا جا دارد به تیم خوب پیکان و کادر فنی این تیم تبریک بگویم. آنها تیم قابل احترامی دارند، اما ما برای این بازی برنامه داشتیم و به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم. به هر حال ما ۲ نیمه متفاوت داشتیم و نیمه اول خیلی با حوصله و منطقی  فوتبال بازی کردیم و از خط جلو پرسینگ را انجام دادیم و توپ را در اختیار گرفتیم و به گل دست رسیدیم.  

او ادامه داد: متاسفانه  ما در نیمه دوم یک مقدار تحت تاثیر نتیجه و شرایط بازی حریف قرار گرفتیم و نظم خاصی نداشتیم. البته ما از ۳ گلی که زده بودیم، خوب دفاع کردیم. اگر یک مقدار دقت کرده بودیم در آن صورت از طریق ضدحمله می‌توانستیم به گل‌های بیشتر برسیم. خدا را شکر این برد را به دست آوردیم. این پیروزی  را به هواداران تقدیم می‌کنیم. جای هواداران ما در ورزشگاه خیلی خالی است. اگر تماشاگران در استادیوم باشند فشار بر روی حریفان ۲ چندان خواهد بود. هواداران هیجان خاصی به بازیکنان می‌دهند تا آن‌ها بهتر بازی کنند، اما دعای آن‌ها پشت سر ما است و خدا را شکر تیم ما هم خوب کار می‌کند. امیدوارم این روند باز هم ادامه داشته باشد.

نیکبخت درباره اینکه تیم تراکتور در نیمه دوم به خاطر شرایط جوی خوب بازی نکرد یا فشار حریف روی سرخپوشان تاثیرگذار بود، گفت:  ما از نحوه بازی تیم در نیمه دوم راضی نیستیم چرا که بازیکنان می‌توانستند خیلی بهتر کار کنند، اما ما زمان کمی داشتیم. ما ۳ جلسه برای این بازی تمرین کردیم. با این زمان اندک نمی‌توانیم خیلی از مسائل را به بازیکنان بگوییم، اما بازیکنان تراکتور بزرگ هستند خیلی سریع مسائل را می‌فهمند. دوست داشتیم در نیمه دوم بهتر از این باشیم و اگر همانند نیمه اول بازی می‌کردیم به طور حتم آمار گلزنی ما بهتر می‌شد، اما بازیکنان با استرس بازی می‌کردند و این موضوع به خاطر نحوه بازی حریف بود. ما در ابتدا به دنبال خنثی کردن تاکتیک حریف بودیم. در نهایت نتوانستیم کار‌های نیمه اول را دوباره انجام بدهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار