اولین رندر منتشر شده از گوشی Honor V40

رندر منتشر شده از گوشی Honor V40 بخشی از مشخصات ظاهری این محصول را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که اخبار متعددی درباره گوشی آینده شرکت آنر یعنی Honor V40 در فضای مجازی منتشر می‌شود که باعث سردرگمی بسیاری از کاربران شده است. اما به تازگی رندری از این گوشی منتشر شده که به بسیاری از شایعات منتشر شده درباره آن پایان داده و خبر از وجود دوربین چهارگانه در این گوشی می‌دهد.

بر اساس رندر منتشر شده از این گوشی، شرکت آنر یک ماژول دایره‌ای شکل در بخش دوربین استفاده کرده است که شباهت بسیار زیادی به طراحی ساعت‌های سه موتوره دارد.

محفظه جدا کننده لنزهای این گوشی از بدنه دارای برجستگی هستند که چیز جدید یا عجیبی به شمار نمی‌رود چرا که در حال حاضر بیشتر گوشی‌های موجود در بازار دارای دوربین برجسته هستند. در صورتی که دقت بیشتری روی این رندر داشته باشیم عبارت Leica را مشاهده خواهیم کرد که خبر از استفاده از لنزهای این شرکت در گوشی آینده شرکت آنر یعنی گوشی Honor V40 می‌دهند.

گوشی Honor V40

برخی از مشخصات ظاهری گوشی Honor V40

رندر منتشر شده از این گوشی بخشی از نمایشگر Honor V40 را نیز نشان می‌دهد و بر اساس این تصویر منتشر شده می‌توان دریافت که گوشی مذکور از یک دوربین جلوی دوگانه که بر اساس اطلاعات موجود ظاهرا اندازه آن‌ها ۲۰ درصد کاهش پیدا کرد است، استفاده می‌کند. گفتنی است؛ دوربین جلوی این گوشی مانند S10 شرکت سامسونگ به صورت پانچ دوگانه در نمایشگر قرار دارد.

بخش پایینی این گوشی نیز یک درگاه USB-C، میکروفن و اسپیکر را در خود جای داده است بخش سمت راست گوشی نیز دکمه خاموش و روشن و سمت چپ گوشی دکمه‌های صدا را در خود جای داده است؛ هنوز اطلاعات خاصی از سایر جزئیات این گوشی در فضای مجازی منتشر نشده است و باید منتظر شرکت آنر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار