اختلاف خانوادگی، علت قتل در جیرفت

دادستان جیرفت با اشاره به اینکه قتل اخیر در جیرفت به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داده است، از مردم خواست: به شایعات توجه نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب جیرفت، علت قتل اخیر در این شهرستان را اختلافات خانوادگی دانست و گفت: با وجود شایعات و حواشی مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر ارتکاب قتل از سوی یک قاضی، متهم این پرونده مدیر شهرستانی اداره تعزیرات حکومتی بوده و هیچ ارتباطی با دستگاه قضایی نداشته است.

او در تشریح این خبر افزود: حسب اعلام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان، متهم این پرونده از تاریخ ۲۲ آذرماه امسال بازنشسته شده است.

سلامی با اعلام اینکه متهم این پرونده درحال حاضر ضمن تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برد، بیان داشت: اتهام انتسابی به متهم این است که در تاریخ ۲۹ آذرماه امسال، حوالی ساعت ۱۱ در پی بروز اختلافات و مشاجرات خانوادگی با استفاده از سلاح کلت فاقد مجوز و با شلیک دو گلوله، همسرش را به قتل رسانده است.

او از مردم خواست با پرهیز از توجه به شایعات و حواشی مطرح شده در فضای مجازی، هر گونه اطلاعات درباره ابعاد این پرونده و برخورد‌های قانونی با متهم را از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار