پایان دادن به اختلاف اعضای شورای شهر کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : از اعضای شورای شهر می‌خواهم برای توسعه و آبادانی شهر کرمانشاه به اختلافات با شهردار پایان دهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی بزرگی در شهر کرمانشاه اجرا شده است، گفت : مردم باید در جریان پیشرفت این پروژه‌ها و هزینه‌های آن قرار بگیرند.

او به وظیفه دستگاه‌ها در بخش اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و جذب سرمایه استان کرمانشاه در سال جهش تولید اشاره کرد و گفت : پروژه قطار شهری، تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی و تله کابین به عنوان سه پروژه مهم و اثرگذار در شهر کرمانشاه با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه پروژه تقاطع شهید سلیمانی را یکی از پروژه‌های مهم این شهر و حتی کشور دانست و افزود: ایجاد تله کابین برای شهر کرمانشاه با وجود فراهم بودن زمینه‌های لازم و تأثیرگذاری در جذب گردشگر و اقتصاد استان، مطالبه چندین ساله مردم این دیار بود که خوشبختانه با همت شهرداری هم اکنون در حال انجام است.

توسلی زاده با ابراز خرسندی از پیشرفت این پروژه‌های عمرانی، افزود: مردم باید بدانند که در شرایط تحریم و کمبود امکانات چه کار‌های بزرگی در حال انجام است.

او به موضوع اختلافات بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: به عنوان رئیس کل دادگستری خواستار پایان دادن به این اختلافات هستم و نباید بعضی از اعضای شورای شهر به اختلافات دامن بزنند و باعث ایجاد بداخلاقی‌ها و رعایت نشدن حریم خصوصی افراد شود.

او گفت: به عنوان عضو هیأت حل اختلاف شورای شهر از طرفین می‌خواهم که به این بداخلاقی و حریم شکنی‌ها که شرعاً و قانون اشکال دارد، پایان داده شود، چرا که موجب التهاب و از بین رفتن توان و انرژی مسئولین برای خدمت رسانی به شهروندان می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه شهردار بدون مصوبه شورای شهر نمی‌تواند به شهروندان خدمت کند، گفت: جلسات شورا باید منظم برگزار شود و مسئولان تا وقتی مسئولیت دارند باید به شهر کرمانشاه رسیدگی کنند.

توسلی زاده افزود: اعضای شورای شهر و شهردار هر ۲ برای ما محترم هستند و باید موضوعات و منافع شخصی را وارد مباحث کاری نکنند و تنها به فکر منافع مردم و توسعه شهر باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار