شناسایی ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با انجام ۱۱۲ آزمایش کرونا در شبانه روز گذشته، ۲۳ بیمار مبتلا به این بیماری در خراسان جنوبی شناسایی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا ۶ مورد مربوط به بیماران بستری در بیمارستان و ۱۷ نفر نیز مربوط به موارد سرپایی هستند.

او افزود: از ۲۳ بیمار جدید، ۶ نفر مربوط به شهرستان بیرجند، یک نفر بشرویه، یک نفر درمیان، ۵ نفر زیرکوه، یک نفر طبس، ۳ نفر فردوس، ۵ نفر قاین و یک نفر نیز مربوط به شهرستان نهبندان است.

مهدی زاده ادامه داد: همچنین تعداد فوتی‌ های کرونا در خراسان جنوبی با فوت ۳ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته به ۷۰۵ نفر رسیده است.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: هم اکنون ۱۸۷ بیمار با علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌ های استان بستری اند که ۸۵ نفر از آن‌ ها مبتلا به کرونا هستند و از این تعداد ۲۲ نفر در بخش‌ های آی. سی. یو بستری اند و حال ۹ نفر از آنان نیز وخیم است.

در خراسان جنوبی تا کنون ۳۳ هزار و ۲۲۳ آزمایش کرونا انجام شده که از این تعداد، پاسخ ۱۴ هزار و ۳۰۳ آزمایش مثبت قطعی بوده است.

۱۳ هزار و ۵۱۳ نفر نیز آخرین آمار بهبود یافتگان کرونا در خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار