توسعه فرودگاه شیراز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از آمادگی و همکاری فرودگاه برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا کریم آقایی در جریان بازدید مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری فارس و نمایندگان شرکت هواپیمایی ماهان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه شیراز را تشریح کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در خصوص امکانات و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه شیراز، گفت: رشد سریع و روز افزون ترافیک هوایی و افزایش تردد مسافر و جابجایی بار فرصتی منحصر به فرد جهت سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های هوانوردی، فرودگاهی و کسب و کار‌های مرتبط ایجاد کرده است.

او اظهار کرد: در این راستا توجه به طرح‌های زیربنایی با همکاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های اصلی در راستای توسعه فرودگاه است.

در جریان این بازدید، نمایندگان شرکت هواپیمایی ماهان وضعیت فعلی پروژه احداث آشیانه هواپیما و راه‌های همکاری در خصوص تکمیل احداث آشیانه را به دقت مورد بررسی قرار دادند.

غلامرضا کریم آقائی با اشاره به وضعیت پروژه احداث آشیانه، گفت: این آشیانه دارای ۱۳ هزار مترمربع مساحت است و ظرفیت پارک چهار هواپیمای بدنه متوسط یا دو هواپیمای پهن پیکر را دارد. از این آشیانه می‌توان به عنوان مرکز تعمیر و نگهداری هلیکوپتر و هواپیما در جنوب کشور استفاده کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار