بازی Halo Infinite پاییز سال آینده به دست کاربران می رسد

اطلاعات منتشر شده نشان می دهد عنوان Halo Infinite در ماه سپتامبر و یا دسامبر سال ۲۰۲۱ با افزایش گرافیکی عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Halo Infinite یکی از پرطرفدارترین بازی‌هایی است که برای کنسول ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. سازندگان این عنوان وعده داده‌اند بازی Halo Infinite بر روی کنسول نسل جدید شرکت مایکروسافت با ارتقای گرافیکی و افزایش چشمگیر کیفیت مواجه خواهد شد.

در ابتدا قرار بود Halo Infinite با عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس وارد بازار شود که متاسفانه تاریخ انتشار آن به تعویق افتاد. بر اساس اطلاعات منتشر شده سازندگان این عنوان در نظر دارند بازی فوق‌العاده خود را در پاییز سال ۲۰۲۱ وارد بازار جهانی کنند و احتمال می‌رود این اتفاق در ماه‌های سپتامبر و یا دسامبر به وقوع بپیوندد.


بیشتر بخوانید


کیفیت بازی Halo Infinite بر روی Xbox Series X

کیفیت بازی Halo Infinite بر روی Xbox Series X

شرکت 343 Industries با انتشار پستی در وبلاگ رسمی خود کاربران را در جریان بخش‌های ارتقا یافته بازی گذاشت. این شرکت تاکید داشت که آن‌ها بر روی تمامی جوانب عنوان Halo Infinite فعالیت داشته‌اند و آن را ارتقا داده‌اند. این مجموعه همچنین به طرفداران سری بازی‌های Halo اطلاع داده است تاخیر در عرضه این عنوان به معنی افزایش کیفیت و گرافیک بازی است در نتیجه نگران نباشند.

این شرکت در پست اینترنتی خود در فضای مجازی اعلام کرد: "ما می‌خواهیم بازی فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهیم که لیاقتش را داشته باشند". طبق اعلام شرکت 343 Industries عنوان مذکور برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بازی Halo Infinite در زمان عرضه بر روی Xbox Game Pass قرار می‌گیرد و از قابلیت Ray Tracing هم پشتیبانی خواهد کرد.

گفتنی است؛ شرکت سازنده به کاربران اطلاع داده افرادی که از کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس برخوردارند بازی Halo Infinite را با کیفیت 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار