گلکسی اس ۲۱ بدون قابلیت افزایش حافظه داخلی عرضه می شود

شرکت سامسونگ در ساخت جدیدترین سری گوشی های گلکسی اس از بهترین و بدترین ویژگی‌ های مدل گلکسی نوت ۲۰ استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در نمایش کوتاهی که اخیرا از گوشی Galaxy S21 توسط شرکت سامسونگ منتشر شد کاربران شاهد توسعه این تلفن همراه طی سال‌های قبل بودند. شرکت مذکور همچنین باری دیگر به طرفداران خود نشان داد که قرار است یکی از بهترین قابلیت‌های سری گوشی‌های گلکسی نوت به مدل گلکسی اس ۲۱ راه پیدا کند. همان‌طور که بارها مطرح شده جدیدترین مدل‌های گلکسی اس ۲۱ قرار است با قلم‌های هوشمند S Pen به دست خریداران برسند.

با این وجود اطلاعات جدید خبر از وجود بدترین ویژگی گلکسی نوت ۲۰ در گوشی هوشمند Galaxy S21 می‌دهند. بر اساس جدیدترین داده‌های منتشر شده، احتمال دارد مدل‌های گلکسی اس ۲۱ بدون امکان افزایش حافظه داخلی عرضه شوند. طبق گزارش‌های منتشر شده این ویژگی برای هر سه مدل گلکسی اس ۲۱ صدق می‌کند و خریداران این گوشی‌ها نمی‌توانند با قرار دادن کارت‌های حافظه جانبی فضای داخلی گوشی خود را افزایش دهند.

گلکسی اس ۲۱

این خبرها مدتی است که در قالب شایعات در فضای مجازی وجود دارند اما اکنون منابعی موثق‌تر نیز آن را تایید کرده‌اند. با توجه به این اخبار، خریداران گوشی‌های هوشمند Galaxy S21 و Galaxy S21 Plus نهایتا از حافظه داخلی ۲۵۶ برخوردار خواهند بود و افرادی که Galaxy S21 Ultra را انتخاب می‌کنند نیز حافظه داخلی مطابق با ۵۱۲ گیگابایت را در اختیار خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


تغییر سبک شرکت سامسونگ در ساخت گوشی‌های خود

شرکت سامسونگ برای مدل Verizon گلکسی اس ۲۰ سال گذشته نیز امکان افزایش حافظه داخلی را فراهم نکرده بود و احتمال می‌رود این شرکت قصد دارد فرهنگ عدم امکان استفاده از کارت‌های حافظه جانبی را توسعه دهد. با توجه به این مسائل به نظر می‌آید طرفداران سری گوشی‌های گلکسی اس و گلکسی نوت چاره‌ای جز پذیرفتن این تغییرات را ندارند. گفتنی است؛ مدل گلکسی اس ۲۱ نیز مانند آیفون‌های جدید بدون شارژر عرضه خواهد شد اما برخی منابع خبری معتقدند این امر در کشور‌های مختلف تفاوت دارد و تنها خریداران در کشورهای محدودی شارژر دریافت نمی‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.