مجید سلطانی اعلام کرد؛

انجام تعهدات شرکت مخابرات در گرو اصلاح منطقی تعرفه‌ها

مدیرعامل شرکت مخابرات اعلام کرد که در صورت اصلاح و افزایش منطقی تعرفه ها، شرکت مخابرات ایران می‌تواند به تعهدات خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: درحال حاضر با توجه به تورم موجود در جامعه تمامی تعرفه‌های سازمان‌ها و شرکت‌های خدماتی چندین بار افزایش یافته است، درحالی که چندین سال است که تغییری در تعرفه‌های مخابرات صورت نگرفته و با توجه به تورم موجود، این سطح از تعرفه جوابگوی هزینه‌های شرکت مخابرات ایران نیست.

وی اظهار امیدواری کرد: می طلبد تا باکمک شورای رقابت و کمیسیون تنظیم مقررات این تعرفه‌ها به طور منطقی اصلاح شود تا شرکت مخابرات ایران بتواند از تنگنا‌هایی که در این چند سال گریبان شرکت را گرفته، بیرون بیاید و بتواند به تعهدات خود به کارکنان و بازنشستگان شرکت عمل کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به هزینه‌های بالای شرکت در بخش نگهداری خطوط تلفن ثابت اشاره کرد و گفت: ما به دنبال سود در حوزه ثابت نیستیم و تنها هدفمان این است که جلوی ضرر موجود را بگیریم و لااقل هزینه‌های نگهداری موجود در تلفن ثابت جبران شود.

وی افزود:درحال حاضرهزینه نگهداری یک خط تلفن حدود ۱۵ هزار تومان و درآمد به دست آمده از آن خط حدود، ۶ هزار تومان است. در واقع شرکت مخابرات حدود ۱۰ هزار تومان ضرر برای هر خط تلفن در ماه متحمل می‌شود که این مقدار برای ۲۸میلیون خط ثابت مورد محاسبه قرار می‌گیرد که شرکت مخابرات را با زیان قابل ملاحظه‌ای در این حوزه روبه‌رو می‌کند؛ بنابراین کمک و یاری شورای رقابت و کمیسیون تنظیم مقررات و اصلاح و افزایش تعرفه‌ها راهی برای جبران این ضرر‌ها و هزینه‌های شرکت است.

سلطانی همچنین اعلام کرد که شرکت مخابرات ایران در حال حاضر علاوه بر اصلاح تعرفه‌ها، راه‌های عملیاتی دیگر کسب وکار را نیز دنبال می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار