توزیع شش هزار بسته معیشتی در سالگرد شهید سلیمانی در بین نیازمندان

در پنجمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه که از محل اجرای نیات واقفین در دهه فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، شش هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در پنجمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه که از محل اجرای نیات واقفین در دهه فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، شش هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

او افزود: پنجمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه از محل اجرای نیات واقفین در دهه فاطمیه و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بار دیگر همدلی و رسیدگی به محرومان را به نمایش گذاشت.


بیشتر بخوانید


امیری با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا درآمد‌های بقاع متبرکه استان بیش از ۸۰ درصد کاهش یافته است اضافه کرد: این مرحله از رزمایش نیز با محوریت آستان مقدس امامزادگان و از محل اجرای نیات و کمک‌های مردمی با مدیریت مراکز افق امامزادگان انجام گرفت.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با کمک خیران و واقفان تاکنون ۱۸ هزار بسته معیشتی، ذبح ۱۳۰ رأس گوسفند و ۳۰ سری جهیزیه تهیه شد و به دست نیازمندان رسید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار