۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۵ دی ماه)

پرچمدار جدید شرکت شیائومی توانست صدرنشین فهرست گوشی‌های پرطرفدار این هفته شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فهرست گوشی‌های پرطرفدار این هفته قابل حدس زدن بود چرا که گوشی پرچمدار جدید شرکت شیائومی یعنی گوشی Mi 11 وارد بازار شد و به این ترتیب توانست در صدر فهرست گوشی‌های برتر هفته قرار گیرد. دومین جایگاه گوشی‌های پرطرفدار هفته به عضو پیر این فهرست یعنی گوشی A51 تعلق گرفته است که از زمان عرضه توانسته است طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. جایگاه سوم گوشی‌های پرطرفدار این هفته به گوشی Redmi Note 9 Pro تعلق گرفته است، این گوشی در هفته گذشته در رتبه پنجم قرار گرفته است.

چهارمین گوشی پرطرفدار هفته نیز پرچمدار شرکت آیفون است که هفته پیش در رتبه اول قرار داشت و این بار سه رتبه سقوط داشته است. پنجمین گوشی برتر هفته به دستگاه ازه معرفی شده از سوی شرکت Vivo یعنی گوشی vivo X60 Pro 5G تعلق گرفته است. ششمین جایگاه گوشی‌های پرطرفدار هفته مانند هفته پیش به گوشی Xiaomi Poco X3 NFC تعلق گرفته است و شواهد نشان می‌دهد این گوشی توانسته است جایگاه بسیار خوبی را در بازار جهانی به دست آورد.

گوشی هفتم فهرست برترین‌های هفته به گوشی پایین‌رده A12 شرکت سامسونگ که به تازگی معرفی شده، تعلق گرفته است. گوشی هشتم موجود در فهرست گوشی‌های پرطرفدار هفته به گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ که هنوز معرفی نشده مربوط می‌شود و گوشی Galaxy S21 Ultra در این جایگاه قرار دارد، هفته گذشته این گوشی در جایگاه دوم قرار داشت.

جایگاه نهم نیز به گوشی Xiaomi Mi 10T Pro 5G تعلق قرار گرفته است که در گذشته جایگاه هفتم را از آن خود قرار گرفته بود، دهمین جایگاه نیز به گوشی Samsung Galaxy A21s تعلق گرفته است که در هفته گذشته نیز در انتهای فهرست و در جایگاه نهم قرار گرفته بود.

گوشی پرطرفدار هفته

گوشی پرطرفدار هفته


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۵ دی ۱۳۹۹
لعنت به کره جنوبی دزد و فاسد
آخرین اخبار