لحظه وحشتناک انفجار ترقه در دست و صورت دو پسر جوان(18+)

آتش بازی چند پسر جوان در شب سال نو میلادی دو نفر از آنها را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو جوان اهل تگزاس آمریکا که سرگرم آتش بازی با ترقه بودند نمی‌دانستند چه سرنوشت تلخی در انتظار آن‌ها است. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه انفجار ترقه در دست این دو جوان ۱۸ و ۱۹ ساله را به تصویر می‌کشد.


بیشتر بخوانید


در این حادثه که در منطقه «سن آنتونیو» رخ داد این دو جوان به شدت زخمی شدند. یکی از این جوانان در این حادثه شدید سه انگشت دست راست خود را از دست داد و دیگری نیز از ناحیه صورت به شدت زخمی شد. هر دو نوجوان بلافاصله به مرکز پزشکی نظامی بروک منتقل شدند. پس از این حادثه پلیس محلی تگزاس در محل حادثه حضور یافت. این اتفاق در ساعت ۱۱ شب یکشنبه رخ داد.

لحظه وحشتناک

تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است لحظه وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ویدئوی منتشر شده که به علت دلخراش بودن صحنه‌های آن تنها از دو عکس استفاده شده این دو جوان در حالی که قصد روشن کردن ترقه را دارند دیده می‌شوند. در این ویدئو صدای آن‌ها در حالی که یکی ترقه و دیگری فندک در دست دارد شنیده می‌شود که می‌گوید روشن کن! لحظاتی بعد ناگهان یک انفجار رخ می‌دهد.

لحظه وحشتناک انفجار

تصاویر منتشر شده دیگر این دو نوجوان را در حالی که یکی از ناحیه دست و دیگری از ناحیه صورت زخمی شده اند نشان می‌دهد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا جوانی که از ناحیه صورت زخمی شده هر دو چشمش دچار جراحت شده است. بنا به گزارش News ۴ San Antonio احتمال می‌رود این جوان بینایی خود را از دست بدهد. هنوز گزارشی از آخرین وضعیت این دو جوان منتشر نشده است.

لحظه وحشتناک انفجار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار