حمله نیرو‌های ترکیه به ایستگاه برق تل تمر

نیرو‌های ترکیه بار دیگر با حمله به ایستگاه برق تل تمر، آن را از کار انداختند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، نیرو‌های ترکیه بار دیگر با حمله خمپاره‌ای به ایستگاه برق تل تمر در شمال غرب حسکه، باعث از کار افتادن آن شدند.

«انور عکله» مدیرکل برق استان حسکه به خبرنگار خبرگزاری سانای سوریه گفت: نیرو‌های اشغالگر ترکیه صبح امروز با چند خمپاره به محوطه منطقه تل تمر حمله کردند؛ به طوری که چندین خمپاره در ایستگاه برق تل تمر در دو کیلومتری شمال شرق تل تمر در کنار مجتمع المباقر سقوط کرد و به از کار افتادن ایستگاه برق منجر شد.

او همچنین از ورود کارگاه‌های زیر مجموعه این شرکت پس از این حادثه خبر داد و گفت خسارت‌هایی که به قطع خطوط برق زرکان و تل تمر مرتبط است، و نیز خسارت‌ها در بخش دیوار خارجی این ایستگاه مشخص شده است.
او همچنین از کار برای اصلاح ضرر‌های وارد شده به منظور آماده سازی دوباره این ایستگاه خبر داد.

به نوشته خبرگزاری سانا نیرو‌های ترکیه و شماری از تروریست‌ها که در شهر رأس العین و حومه آن مستقر هستند، به عمد زیرساخت‌ها و تأسیسات موجود در حومه شمالی استان و حومه غربی آن را به شکل مکرر هدف قرار می‌دهند تا ساکنان این مناطق را از خدمات عمومی محروم سازند. به نوشته این خبرگزاری، این، پنجمی باری است که خطوط م شبکه برق تل تمر مورد هدف قرار گرفته شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار