رئیس فدراسیون دو و میدانی:

صالحی امیری خواستار تدوین برنامه در رشته دو و میدانی است

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره حضور صالحی امیری در این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی حسن تفتیان اظهار کرد: اردوی فرانسه در برنامه‌های تفتیان قرار دارد. کمیته سرعت‌ها با درخواست تفتیان موافقت کرده اند و این دونده با حمایت فدراسیون دو و میدانی و حامی مالی راهی فرانسه می‌شود.

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره حضور صالحی امیری در این فدراسیون گفت: صالحی امیری مدیر فرهیخته‌ای در ورزش است و تلاش می‌کند به ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان کمک کند و تعامل خوبی با جامعه دو و میدانی داشته باشد. فضای تعامل متقابل باید در ورزش حاکم باشد تا خواسته‌های رشته‌های ورزشی تامین شود. صالحی امیری توصیه کرد که برنامه استراتژیک ۱۰ ساله برای دو و میدانی داشته باشیم و با برنامه جلو برویم.  

مربیان حدادی و تفتیان به خاطر کرونا به ایران نمی آیند 

صیامی درباره اینکه احسان حدادی راهی اردوی آمریکا می‌شود، گفت: زورمان برسد مربی آمریکایی حدادی را به ایران می‌آوریم  تا تمرینات حدادی را زیر نظر بگیرد. حدادی و تفتیان دوست دارند در ایران تمرین کنند، اما سن مربیان آنها بالا است و  آن‌ها به خاطر شرایط کرونا  می‌ترسند به ایران بیایند. البته حدادی و تفتیان برنامه تمرینی خود را به صورت تلفنی از مربیان خود دریافت می‌کنند.

با مربیان  خارجی حدادی و تفتیان قرارداد می بندیم 

او افزود: المپیک شوخی بردار نیست که بی خیال این مسابقات شویم. برای اینکه نتایج خوبی در المپیک بگیریم باید حدادی و تفتیان را حمایت کنیم تا رقابت خوبی با حریفان خود داشته باشند. ما به دنبال این هستیم که کار‌های مربوط به عقد قرارداد با مربیان حدادی و تفتیان را انجام بدهیم.

صیامی گفت: با توجه به اینکه دو و میدانی ۲۴ ماده دارد و ۱۴۷ مدال در  این رشته ورزشی در المپیک توزیع می‌شود باید توجه خاصی به دو و میدانی صورت بگیرد تا جایگاه خوبی در رنکینگ آسیایی و جهانی به دست آوریم. دو و میدانی، پر مدال‌ ترین ورزش دنیا استحاق این را دارد که جایگاه خوبی در رنکینگ جهانی به دست بیاورد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: صالحی امیری بیان کرد که  دو و میدانی ظرفیت بالایی دارد و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک توجه ویژه‌ای به این رشته ورزشی می‌کنند تا دوندگان برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار