مرگ دلخراش پاراگلایدرسوار در مقابل چشمان نامزدش!

پاراگلایدر سوار جوان پس از سقوط روی کابل برق فشار قوی ۱۱ هزار ولتی جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، «وِینی سیلی»، یکی از پاراگلایدرسواران برجسته انگلیسی در سانحه سقوط روی سیم برق فشار قوی جانش را از دست داد. این اتفاق در منطقه «ایستینگتون» در گلوسِسترشر انگلیس رخ داد.


بیشتر بخوانید


این در حالی بود که سیلی ۴۱ ساله لحظاتی پیش از این سقوط مرگبار با نامزدش «لینا بیشاپ» تماس گرفته و از خواسته بود تا با بیرون آمدن از خانه از نزدیک شاهد فرود او باشد. در حالی که این زن جوان منتظر فرود نامزد خود بود از نزدیک صحنه وحشتناک فرود مرگبار او روی سیم دکل برق فشار قوی را نظاره گر شد.

سقوط مرگبار پاراگلایدرسوار روی کابل برق ۱۱ هزار ولتی!

در این حادثه مرگبار سیلی پس از فرود روی سیم‌های برق دکل فشار قوی ۱۱ هزار ولتی جانش را از دست داد. بنا به گفته خانم بیشاپ پس از فرود نامزدش روی سیم ها، ابتدا انفجار شدیدی رخ داد و سپس دود زیادی به آسمان بلند شد.

لحظاتی بعد پلیس و اورژانس پزشکی در محل حادثه حاضر، اما موفق به نجات جان این مرد جوان نشدند. مرگ این پاراگلایدرسوار در محل حادثه تایید شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی برق صد‌ها خانه پس از این حادثه قطع شد. بیشاپ در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های محلی انگلیس در این باره گفت: «اصلا نمی‌توانم باور کنم. این حادثه وحشتناک بود.»

سقوط مرگبار پاراگلایدرسوار روی کابل برق ۱۱ هزار ولتی!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار