مادورو: آنهایی که به کنگره حمله کردند، همان‌‌هایی هستند که به «عراق و افغانستان» یورش بردند

رئیس جمهور ونزوئلا اظهار داشت «سفید پوستان روستایی بیچاره» که روز چهارشنبه به ساختمان کنگره حمله کردند، همان مهاجمان به عراق و افغانستان هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه بریت بارت، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا پنجشنبه شب ضمن مطرح کردن انتقادات گسترده، بار‌ها دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را یک «قاتل» خطاب و اظهار کرد «سفید پوستان روستایی بیچاره» که روز چهارشنبه به ساختمان کنگره حمله کردند، به عراق و افغانستان نیز یورش برده بودند.

مادورو سخنان محکمی علیه حامیان ترامپ بیان کرد. او در اظهاراتش گفت: بومرنگ به کشوری که کودتا و تهاجمات از آن ظهور می‌کند، باز می‌گردد. حالا، نگاهی به اعتراض بیندازید. گروهی از سفیدپوستان بیچاره از شهر‌های اطراف و روستا‌های آمریکا وارد ساختمان کنگره شدند و به آن حمله کردند. آن‌ها می‌گویند چهار نفر مرده است. یکی از آن‌ها زن جوانی بود که ۱۴ سال به نیروی هوایی آمریکا خدمت کرده بود.

مادورو سپس گفت که این تصاویر خشونت آمیز همان چیزی است که آن‌ها [آمریکایی ها] عادت دارند در کشور‌های دیگر جهان انجام دهند.

وی در انتهای اظهاراتش گفت: این سفیدپوستان روستایی بیچاره همان‌هایی هستند که شما می‌بینید با لباس سوپرمن در حال حمله به عراق، افغانستان، لیبی، سوریه، پاناما و گرنادا هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار