دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال با جمهوری آذربایجان لغو شد

سفر تیم ملی فوتسال جمهوری آذربایجان که قرار بود بهمن ماه به ایران بیاید، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرار بود تیم ملی فوتسال کشورمان بهمن ماه در تورنمنت ۴ جانبه‌ای به میزبانی شیراز، به مصاف تیم‌های ملی عراق و جمهوری آذربایجان برود، ظاهرا دولت جمهوری آذربایجان به دلیل شیوع ویروس کرونا اجازه خروج تیم هایش را به خارج از این کشور نمی‌دهد و به همین دلیل حضور آن‌ها در تورنمنت دوستانه شیراز منتفی شده است.

از همین رو کمیته فوتسال در تلاش است تا تیم دیگری را جایگزین جمهوری آذربایجان کند.

اگر تا آن زمان کشوری حاضر نشود به ایران بیاید، در آن صورت تورنمنت ۴ جانبه لغو و تیم ملی فقط در ۲ دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت.

قرار است تیم ملی فوتسال کشورمان اسفند ماه به کویت رفته و ۲ بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کند تا بازیکنان با آمادگی بالایی به مصاف رقبای خود در جام ملت‌های آسیا بروند.

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار است ۳ تا ۱۴ فروردین ماه برگزار شوند؛ اما زمزمه‌هایی مبنی بر به تعویق افتادن این رقابت‌ها به گوش می‌رسند. هر چند کنفدراسیون فوتبال آسیا تا امروز نظر نهایی خود را راجع به برگزاری مسابقات جام ملت‌ها اعلام نکرده است و باید دید در روز‌های آینده مسئولان AFC چه تصمیمی برای رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال می‌گیرند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های عربستان، تایلند و کره جنوبی هم‌گروه شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار