ابتلای ۲ بازیکن نساجی به کرونا

سرمربی نساجی قائمشهر گفت: ۲ بازیکن ما مبتلا به کرونا شدند، اما بقیه بچه‌ها سالم و سرحال هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمود فاضلی سرمربی نساجی قائمشهر در نشست خبری پیش از بازی با صنعت آبادان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور  با بیان اینکه در هفته اخیر ۴ بازیکن از تیم ما جدا شدند که آرزوی موفقیت برای آن‌ها دارم، گفت: دو بازیکن ما مبتلا به کرونا شدند، اما بقیه بچه‌ها سالم و سرحال برای بازی آماده هستند.
 
او  افزود:تیم ما خوب موقعیت ایجاد می‌کند ولی در زدن ضربات آخر مشکل دارد. به حمایت هواداران نیاز داریم تا این سربازان نساجی با روحیه بالا در مقابل حریفان حاضر شوند.

فاضلی گفت: هر آنچه تاکنون برای نساجی رخ داده چه به لحاظ امتیاز و همچنین رتبه در جدول، مقصر بنده هستم و همچنین اشتباهات داوری؛ اشتباهاتی که نه براساس نظرات کارشناسان، بلکه به‌دلیل عذرخواهی چند باره کمیته داوران از باشگاه نساجی رخ داده؛ حداقل ۶ امتیاز از دست دادیم و اگر این امتیازات به ما اضافه می‌شد، الان با ۱۴ امتیاز باید برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگیدیم.

سرمربی نساجی مازندران با بیان اینکه باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم از این بازیکنان حمایت کنند، افزود: بازیکنان ما از شریف‌ترین‌ها هستند و با دل و جان می‌جنگند.

او در پاسخ به این سوال که تیم نساجی با میانگین سنی حدود ۳۰ سال یکی از مسن‌ترین تیم‌های لیگ است و بیشتر نیمه دوم‌ها را به حریف واگذار می‌کند، گفت: میانگین سنی تیم ما حدود ۲۶ سال است. درست است که ما در نیمه‌های دوم گل خوردیم اما در بازی قبل مقابل پیکان در دقیقه ۹۰ گل سالم زدیم که داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد و در دقیقه ۹۴ هم یک موقعیت صد در صد داشته که بازیکن جوان ما عرفان گل‌محمدی آن را از دست داد.

فاضلی افزود:در بازی‌هایی نیز جلو بودیم و این مسائل برای دیگر تیم‌ها نیز صدق پیدا می‌کند. طبیعی است که تیم‌ها جلو می‌افتند، عقب می‌کشند.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که هواداران در بازی فردا سه امتیاز را می‌خواهند و چه کاری برای ریکاوری روحی و روانی بازیکنان انجام دادید، گفت: بازیکنان ما واقعاً در تلاش هستند و از هواداران هم تقاضا داریم از آن‌ها حمایت کنند. کمک کنند تا بچه‌ها با تمرکز و آرامش کامل، بازی‌شان را انجام دهند.
 
فاضلی افزود:صنعت نفت آبادان پدیده لیگ امسال است و بابت نتایجی که کسب کرده‌اند، به آن‌ها تبریک می‌گویم.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار