بازیکن سابق پرسپولیس:

پرسپولیسی‌ها با پیروزی در دربی به شرایط خوب خود باز می‌گردند/ کریمی بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال است

بازیکن سابق پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا محمد بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی پایتخت اظهار کرد: دربی همیشه جذاب است و برخلاف بعضی‌ها که می‌گویند این دیدار با سایر بازی‌ها تفاوتی ندارد، به نظرم دربی متفاوت و ویژه است. همانطور که در کل دنیا ال کلاسیکو را نگاه می‌کنند در کشور ما هم مردم علاقه زیادی به دربی سرخابی‌ها دارند و تعصب ویژه‌ای به آن نشان می‌دهند.

او ادامه داد: انشاالله بازی خوبی را شاهد باشیم. امیدوارم شرایط روحی و روانی شاگردان گل محمدی خوب باشد و روز ایده آلی را رقم بزنند.

محمد درباره تاثیر تساوی‌های پرسپولیس روی عملکرد آن‌ها، گفت:  نتایج اخیر پرسپولیس  و استقلال ارتباطی به دربی ندارد، چون این بازی متفاوت است. پرسپولیس تیم غیرقابل پیش بینی است و کار‌های بزرگی در چند سال اخیر انجام داده  و  ۲ بار نایب قهرمان آسیا شده است.  

هت تریک ایمون زاید و شوت دیدنی کریم باقری بهترین خاطره من از دربی است

بازیکن سابق پرسپولیس درباره بهترین و بدترین خاطره خود از دربی پایتخت بیان کرد: هت تریک ایمون زاید و شوت دیدنی کریم باقری از فاصله ۴۰ متری بهترین خاطره من از دربی پایتخت است. همچنین جاسم کرار  بازیکن سابق استقلال در یک دربی  باعث مصدومیت من شد و  در آن بازی شکست خوردیم. این تلخ‌ترین خاطره من از دربی است.

او بیان کرد: نتایج اخیر پرسپولیس نشان می‌دهد که اتفاق خاصی رخ نداده است چرا که هنوز به نیم فصل نزدیک نشده ایم. تیم پرسپولیس قبل از دربی ۳ تساوی به دست آورده  و با توجه به نتایج قبلی توقعات از این تیم بالا رفته است.   نتایج مساوی برای هواداران خیلی ایده آل نیست و اگر پرسپولیس ۳ امتیاز دربی را بگیرد به شرایط خوب خود بر می‌گردد.  

محمد درباره اینکه تیم پرسپولیس خواستار استفاده از کمک داور ویدیویی (VAR) در دربی شده است، گفت: به طور حتم باید VAR به فوتبال کشورمان بیاید، چون برخی از  پنالتی‌ها محرز و آشکار  هستند. اگر  در بازی‌ها از VAR استفاده شود در آن صورت حق به حقدار می‌رسد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره ثبت نام علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال بیان کرد: به نظرم نیازی به ثبت نام کریمی نیست، چون او از جنس فوتبال و کار بلد است. کریمی بهترین گزینه برای مدیریت فدراسیون فوتبال است و باید دید مسئولان ورزش موافق ریاست کریمی هستند یا نه.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار