اختر: شهرآورد ویترین مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شهرآورد پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ادموند اختر، بازیکن اسبق استقلال در آستانه شهرآورد استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: من این افتخار را داشتم که به عنوان بازیکن استقلال ۲ گل تاثیر گذار در دربی به ثمر برسانم.استقلال امسال برخلاف سال‌های گذشته تا پایان هفته نهم امتیازات خوبی به دست آورده است.به نظرم اینکه برخی پیشکسوتان معتقدند استقلال زیبا بازی نمی‌کند حرف درستی نیست، چون محمود فکری امسال دیر به تیم استقلال اضافه شد و با تفکرات خودش تیم را نبست، اما با این حال توانست امتیازات خوبی به دست بیاورد و در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

بازیکن اسبق استقلال درباره شهرآورد امروز استقلال و پرسپولیس گفت: دربی ویترین مسابقات ایران است و هر بازیکنی آرزوی بازی و حتی گل زدن در این بازی را دارد.

او درباره شرایط فنی تیم استقلال و پرسپولیس گفت: بازی امروز ۲ تیم ربطی به جدول و نقاط ضعف و قوت ندارد. دربی بازی لحظه‌ها است. هر تیمی که بتواند از لحظات حساس بازی بهتر استفاده کند می‌تواند برنده بازی شود. خط دفاعی منسجم تیم پرسپولیس امسال، نقطه قوت این تیم محسوب می‌شود و نقطه قوت استقلال هم مهاجمان زهر دار هستند و با توجه به اینکه مصدومیت شیخ دیاباته هم برطرف شده، محمود فکری تیمی کاملا تهاجمی در اختیار دارد.

اختر ادامه داد: زوج خط حمله استقلال در این بازی احتمالا مهدی قایدی و ارسلان مطهری خواهد بود. این ۲ بازیکن از بهترین مهاجمان حال حاضر لیگ برتر هستند و نقطه قوت تیم استقلال در بازی امروز محسوب می‌شوند.

او درباره آمادگی بالای دروازه بانان 2 تیم استقلال و پرسپولیس گفت: هر ۲ دروازه بان در آمادگی کامل قرار دارند و امسال بهترین عملکرد را در لیگ برتر به نمایش گذاشته اند.

پیشکسوت استقلال درباره حواشی احتمالی شهرآورد گفت: به نظر من کادر فنی 2 تیم در این بازی باید آرامش را به هر بازیکنان تزریق کنند و از این حواشی و اعتراضاتی که امروزه نسبت به داوری در فوتبال ما زیاد شده، دوری کنند تا داور هم بتواند با آرامش بیشتری کار را دنبال کند. انشاالله شاهد بازی جذاب و تماشاگر پسندی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار