هفته ششم لیگ برتر فوتسال/ مصاف جذاب ساروی‌ها با نماینده قم

هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز چهارشنبه و به صورت همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز چهارشنبه ۲۴ دی ماه و به صورت همزمان از ساعت ۱۵ در شهر‌های مختلف کشور و با رعایت تمامی دستور العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. همچنین در این هفته تیم‌های شهید منصوری قرچک و سن ایچ ساوه بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند.

برنامه کامل بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

اهورای بهبهان - گیتی پسند اصفهان/ ساعت ۱۵/ سالن علی ابن ابیطالب (ع) بهبهان

در اولین مسابقه مهم این هفته تیم‌های اهورای بهبهان و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی اهورا و در سالن بدون تماشاگر علی ابن ابیطالب (ع) بهبهان برگزار می‌شود. اهورایی‌ها در ۴ دیدار گذشته خود در مسابقات لیگ برتر موفق شدند ۲ پیروزی و ۲ شکست به دست آورند و بسیار امیدوار هستند که سومین پیروزی خود را بتوانند این هفته برابر گیتی پسند کسب کنند. تیم فوتسال اهورای بهبهان در بازی هفته گذشته خود مقابل تیم کراپ الوند قزوین قرار گرفت و در نهایت با ۵ گل از حریف خود شکست خورد و حال می‌خواهد این هفته از امتیاز میزبانی استفاده کرده و با شکست گیتی پسند راه خود را برای صعود به مرحله بعد هموار کند. از طرفی دیگر تیم گیتی پسند اصفهان نائب قهرمان فصل گذشته مسابقات قرار دارد، این تیم در بازی هفته گذشته برابر شهروند ساری قرار گرفت و با وجود برتری در برابر حریف خود، در نهایت با نتیجه مساوی ۴ بر ۴ متوقف شد. گیتی پسند با این تساوی همچنان در صدر جدول گروه اول قرار دارد.


بیشتر بخوانید


مقاومت البرز - کراپ الوند قزوین/ ساعت ۱۵/ سالن انقلاب کرج

در دیگر بازی حساس این هفته ۲ تیم مقاومت البرز و کراپ الوند قزوین رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. این مسابقه به میزبانی مقاومت و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار می‌شود. مقاومتی‌ها هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو شده بودند و این هفته با آمادگی بالایی به مصاف شاگردان رضا لک در تیم کراپ الوند قزوین خواهند رفت. تیم فوتسال مقاومت البرز ابتدای فصل به دلیل مبتلا شدن چند نفر از بازیکنانش به ویروس کرونا، نتوانست نتیجه خوبی را کسب کند، اما حالا با بهبودی کامل این بازیکنان قصد دارد با قدرت بالایی به مصاف رقیب الوندی خود برود. از سوی دیگر تیم کراپ الوند قزوین حضور دارد که تا اینجای فصل موفق شده نتایج خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر کسب کند و از همین حالا خود را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کرده است. کراپی‌ها در بازی هفته گذشته برابر تیم اهورای بهبهان قرار گرفتند و توانست با ۵ گل حریف خود را شکست داده و با روحیه بالایی به مصاف تیم مقاومت البرز خواهد رفت.

مجتمع فردوس قم - شهروند ساری/ ساعت ۱۵/ سالن شهید حیدریان قم

در یکی دیگر از بازی‌های جذاب این هفته تیم‌های مجتمع فردوس قم و شهروند ساری به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی مجتمع فردوس و در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود. تیم فوتسال فردوس قم امسال در رقابت‌های لیگ برتر موفق شده با سرمربی جوان خود یعنی حسین صبوری در مسابقات لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این تیم در بازی هفته گذشته خود مقابل تیم قدرتمند شهید منصوری قرچک قرار گرفت و در پایان برابر این تیم شکست خورد. تیم فوتسال فردوس قم اگرچه در بازی هفته گذشته تن به شکست داد، اما همچنان یکی از شانس‌های صعود به مرحله بعد به حساب می‌آیند. همچنین تیم فوتسال شهروند ساری این فصل با سرمربی جدید خود یعنی محسن خبیری موفق شده در مسابقات لیگ برتر بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذارد و خبیری بسیار امیدوار است که بتواند شهروند را این فصل به آن جایگاه اصلی خود در رقابت‌های لیگ برتر برساند. ساروی‌ها در بازی هفته گذشته خود برابر گیتی پسند اصفهان قرار گرفت و در نهایت با نتیجه مساوی ۴ بر ۴ برابر این تیم متوقف شد.

ایمان شیراز - مس سونگون/ ساعت ۱۵/ سالن شهید ابوالفتحی شیراز

در دیگر بازی مهم این هفته ۲ تیم ایمان شیراز و مس سونگون رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. این مسابقه به میزبانی ایمان و در سالن بدون تماشاگر شهید ابوالفتحی شیراز برگزار می‌شود. تیم فوتسال ایمان شیراز در بازی هفته گذشته خود مقابل راگای تهران قرار گرفت و در پایان با ۵ گل از حریف خود شکست خورد. این سومین شکست تیم ایمان شیراز در مسابقات این فصل لیگ برتر است و باید دید آن‌ها در بازی این هفته برابر مس سونگون چه نتیجه‌ای را می‌توانند کسب کنند. از سوی دیگر تیم مس سونگونی قرار دارد که در ۳ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال موفق شده عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد. مسی‌ها همچنین امیدوار هستند که این فصل هم بتوانند با برتری در برابر حریفان خود برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر را به دست آورند. مس سونگون در بازی هفته گذشته مقابل ملی حفاری اهواز قرار گرفت و در پایان با نتیجه مساوی ۳ بر ۳ در برابر حریف اهوازی خود متوقف شد. شاگردان علیرضا افضل در مس سونگون بسیار امیدوار هستند که بتوانند در برابر تیم بحران زده ایمان شیراز ۳ امتیاز کامل مسابقه را کسب کنند.


بیشتر بخوانید


فرش آرای مشهد - راگای تهران/ ساعت ۱۵/ سالن شهید بهشتی مشهد

در یکی دیگر از بازی‌های حساس و جذاب این هفته تیم‌های فرش آرای مشهد و راگای تهران به مصاف هم می‌روند. این مسابقه به میزبانی فرش آرا و در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود. فرش آرا هفته گذشته بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده بودند. حالا شاگردان مجید مرتضایی در تیم فرش آرا آماده مصاف با تیم راگا هستند. تیم فوتسال فرش آرای مشهد در ۴ بازی آخر خود در مسابقات لیگ برتر موفق شده نتایج بسیار خوبی را کسب کند و می‌توان این تیم را یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر دانست. از سوی دیگر تیم راگای تهران قرار دارد که این فصل برای اولین بار در مسابقات لیگ برتر شرکت کرده و تا امروز موفق شدند نتایج بسیار خوبی را در لیگ برتر کسب کنند. محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال راگای تهران امسال برای اولین بار در کسوت مربیگری توانسته عملکرد مناسبی در لیگ برتر داشته باشد و باید منتظر ماند و دید این هفته راگا در برابر فرش آرا چه نتیجه‌ای را می‌تواند کسب کند.

بازار‌های روز کوثر اصفهان - ملی حفاری اهواز/ ساعت ۱۵/ سالن پیروزی اصفهان

در آخرین مسابقه این هفته ۲ تیم بازار‌های روز کوثر اصفهان و ملی حفاری اهواز رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. این مسابقه به میزبانی بازار‌های روز و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می‌شود. تیم کوثر اصفهان در بازی هفته گذشته خود مقابل سن ایچ ساوه قرار گرفت و با وجود بازی زیبایی که از خود به نمایش گذاشت، اما در نهایت از این تیم قدرتمند شکست خورد و حالا امیدوار است که این هفته بتواند در بازی با ملی حفاری به برتری دست پیدا کرده و شکست هفته گذشته خود را جبران کند. از طرفی دیگر تیم ملی حفاری اهواز قرار دارد. آن‌ها تا قبل از هفته ششم موفق نشدند بردی را در مسابقات لیگ برتر کسب کنند و باید دید این هفته در برابر کوثر اصفهان چه نتیجه‌ای را به دست می‌آورند. ملی حفاری در بازی هفته گذشته خود توانست یک تساوی بسیار ارزشمندی را در برابر مس سونگون به دست آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار