۱۰ بیمار کرونایی جدید شناسایی شده در استان همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار کرونایی جدید در استان همدان شناسایی شد.

محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: طی شبانه روز گذشته ۲۳۸ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردندکه ۳۰ نفر از آن‌ها در بخش عادی، ۹ نفر در بخش ICU، بستری شدند.

او با بیان اینکه تست کرونای ۱۰ نفر از افراد مراجعه کننده با علائم مشکوک به کرونا مثبت بود، افزود: هم اکنون ۳۲ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم بستری در بیمارستان‌های استان داریم.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: با اضافه شدن این بیماران کرونایی شمار بیماران مبتلا شده به ویروس کرونا در استان به ۹ هزار و ۹۰۸ نفر رسید.

طاهری اظهار داشت: در شبانه روز گذشته تنها یک بیمار کرونایی فوت کرد تا شمار جانباختگان از ویروس کووید ۱۹ در استان به هزار و ۴۳۴ نفر شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: تاکنون در شهرستان‌های اسدآباد ۳۶۱ نفر، بهار ۵۶۴ نفر، تویسرکان ۶۱۰ نفر، رزن ۴۰۰ نفر، درگزین ۱۷۵ نفر، فامنین ۱۷۲ نفر، کبودراهنگ ۶۲۶ نفر، ملایر هزار و ۸۵۳ نفر، نهاوند هزار و ۱۰۵ نفر و همدان ۳ هزار و ۱۷۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا و  در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

طاهری ادامه داد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا  ۲۶۸ نفر بیمار غیر بومی بستری شده از کرونا هم در بیمارستان‌های استان داشته ایم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.