واگذاری خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری

خدمات اینترنت بر بستر فیبرنوری برای منازل، بنگاه‌های اقتصادی و ادارات در بخشی از مناطق سطح شهر‌های بیرجند، قاین و فردوس واگذار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  آذری نصرآباد، مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: در راستای دولت الکترونیک و توسعه دسترسی مردم به خدمات اینترنت پرسرعت و انتقال داده‌های بزرگ، شرکت مخابرات ایران توسعه شبکه فیبرنوری تا منازل، دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است.

او افزود: در این راستا سرویس ftth در برخی از مناطق شهر بیرجند، قاین و فردوس برای دسترسی به فیبرنوری ظرفیت سازی شده که سرعت بالای اینترنت (۲۰۰ mb/s)، عدم نویز پذیری در برابر شرایط جوی و پایداری ارتباط از مهمترین مزایای این سرویس است.

آذری نصرآباد گفت: متقاضیان می‌توانند از روش‌های مختلف نظیر تماس با ۲۰۲۰، مراجعه حضوری به امور مشترکین و یا با مراجعه به پورتال شرکت مخابرات ایران، شماره تلفن خود را وارد کرده تا در صورتی که برای آن‌ها بسترسازی شده باشد اقدام به ثبت نام کنند و متعاقبا سرویس مورد نظرشان دایر خواهد شد.


بیشتر بخوانید

۷۰ درصد روستا‌های زیرکوه بدون اینترنت


مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر کابل کشی فیبر نوری و تأمین مودم مربوطه از سوی مخابرات به صورت رایگان صورت می‌پذیرد و مشترک فقط هزینه سرویس ماهیانه را پرداخت می‌کند.

مخابرات منطقه خراسان جنوبی در شهر‌های بیرجند، قاین و فردوس امکان واگذاری سرویس FTTH را دارد و مشتریان محترم جهت آگاهی از تعرفه‌های این سرویس می‌توانند به سایت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.