منصور برزگر: هیچ کاری بدون برنامه به نتیجه نمی‌رسد/ امیدوارم ورزش ما هدفمند شود

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: در صورتی موفقیت حاصل خواهد شد که با برنامه حرکت کنیم.


به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور برزگر در آخرین نشست هیئت رئیسه فدراسیون کشتی گفت: در این نشست گردهم آمدیم تا برنامه توسعه کشتی مورد نقد و بررسی قرار گیرد. تاکید من بر این است که ابتدا باید بدانیم کجا هستیم و قرار است به کجا برسیم. طبیعتاً اگر این موضوع را به درستی بدانیم می‌توانیم با برخورداری از یک برنامه مدون و جامع به بهترین نتیجه دست یابیم.

نایب قهرمان المپیک تصریح کرد: خوشبختانه برنامه‌ای که با عنوان توسعه کشتی در این نشست مطرح شد، بسیار خوب و امیدوارکننده بود و ما حتی اگر بتوانیم ۳۰ درصد از این برنامه مدون را اجرایی کنیم، خیلی پیشرفت خواهیم کرد. معتقدم هیچ کاری بدون برنامه به نتیجه نمی‌رسد و در واقع می‌توان به آن مثال قدیمی اشاره کرد که اگر «دیمی» کار کنیم به هیچ دستاوردی نمی‌رسیم.

قهرمان کشتی جهان افزود: رئیس فدراسیون و همکاران او برای تدوین این برنامه زحمات زیادی کشیدند و این طرح طوری تدوین شده که چه در فدراسیون کنونی و چه برای فدراسیون‌های بعدی می‌توان از آن استفاده کرد. به شرطی که بدانیم کجا هستیم و قرار است به کجا برسیم تا راهمان را در این عرصه گم نکنیم. طبیعتاً اگر غیر این باشد به بیراهه می‌رویم. پیشرفتی در وضعیت مان نخواهیم داشت.

برزگر خاطرنشان کرد: امیدوارم ورزش ما در زمینه کسب مدال المپیک، هدفمند شود و مسئولان نیز همین هدف و برنامه را دنبال کنند تا بتوانیم در المپیک به مدال‌های بیشتر دست یابیم. به ویژه رشته‌های مدال آور که انتظارات از آن‌ها بسیار بیشتر است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۳ دی ۱۳۹۹
به داد ورزش کشتی برسید
آخرین اخبار