ورود به مازندران از تهران و البرز سخت‌تر شد

تردد خودرو‌ها با پلاک غیربومی از تهران و البرز به مازندران امروز با سخت گیری بیشتری انجام می شود.

 سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه محدودیت‌های جدید برای تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان از صبح امروز اعمال شد، گفت: تردد خودرو‌ها با پلاک غیربومی از تهران و البرز به مازندران امروز سه شنبه ۲۳ دی ماه با سخت گیری بیشتری انجام می شود.

او افزود: بر اساس تصمیمات گرفته شده مجوز‌های تردد که از مبادی مختلف صادر و تا امروز استفاده می‌شد از فردا بلا اثر می‌شوند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ماموران پلیس راه از اول آذرماه در محور‌های ارتباطی استان مستقر و محدودیت‌های کرونایی را با جدیت اعمال می‌کنند، گفت: رانندگان بیش از ۲۴ هزار خودرو که قصد ورود به مناطقی غیر از محل سکونت خود را داشتند با جریمه‌های یک میلیون تا ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید:

او افزود: بیش از ۶۱ هزار دستگاه خودرو نیز که محدودیت‌های اخیر کرونایی را نادیده گرفته و قصد سفر به مازندران را داشتند به شهر‌های خود برگشت داده شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه کنترل و اعمال قانون در مبادی ۵۷ گانه استان هم توسط ماموران انتظامی و هم توسط دوربین‌های نظارتی انجام می‌شود، گفت: جریمه‌های یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برای تردد‌های غیرضروری از صبح فردا با دقت اعمال می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.