رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با قرار گرفتن در وضعیت آبی کرونایی همچنان الزامی است

فرماندار اسدآباد گفت: وضعیت آبی کرونایی در شهرستان بسیار شکننده است و رعایت نکردن شیوه‌ نامه‌های بهداشتی برای جامعه خطرناک است.

سعید کتابی,فرماندار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان , ضمن تقدیر از فعالیت دستگاه های مرتبط و همکاری مردم در کاهش شیوع کرونا در شهرستان گفت:خوشبختانه و با اقدامات انجام شده اسدآباد وضعیت باثباتی را سپری می کند.

او با بیان اینکه اسدآباد پیشتاز اجرای طرح شهید سلیمانی در استان است تصریح کرد: نباید با این تفکر که وضعیت آبی است فریب بخوریم چرا که تفاوت بین وضعیت آبی و زرد بسیار کم است.

فرماندار اسدآباد افزود:هدف گذاری شهر کاهش آمار بستری روزانه است و این رویه ادامه دار خواهد بود و با توجه به وضعیت فعلی تمامی کارمندان موظف به حضور در محل کار خود هستند.

کتابی ادامه داد: در وضعیت آبی مشکلی در خصوص فعالیت مشاغل نداریم اما این موضوع به معنای رعایت نکردن شیوه ها نامه های بهداشتی نیست و اتفاقا در این وضعیت نظارت و اجرای شیوه ها نامه های بهداشتی بیش از پیش مورد تاکید است.

او در رابطه با مراسم ایام فاطمیه نیز تصریح کرد:تاکنون دستورالعملی در این رابطه ابلاغ نشده است اما تا دو روز آینده تکلیف این موضوع با استعلام از مراجع بالاتر روشن می شود.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه همه ما دلتنگ برپایی آیین های مذهبی هستیم بیان کرد: مبنای ما برای برقراری هر مراسمی فرمایشات مقام معظم رهبری و مصوبات ستاد کشوری کرونا است.

کتابی یادآور شد: مسیر بهشت زهرا (س) همچنان مسدود است و برپایی مراسم ختم نیز کماکان ممنوع است بخشداری ها ممنوعیت برپایی مراسم ختم را به برپاکنندگان بصورت کتبی ابلاغ کنند.

او در رابطه با بازگشایی مدارس نیز اضافه کرد: منتظر دستورالعمل های دریافتی از وزارتخانه هستیم و آموزش پرورش شهرستان نیز در رابطه با بازگشایی مدارس توجیه است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار