گلایه فرماندار بهاباد از مشکلات اداره پست و قول مدیرکل برای رفع مشکلات

فرماندار بهاباد گفت: کمبود نیرو و توزیع نامناسب مرسولات پستی از جمله مشکلات دفتر پست این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدمهدی خانی زاده، فرماندار بهاباد در دیدار با مدیرکل پست استان یزد با ابراز گلایه از اینکه خدمات خوبی در دفتر پست به مردم بهاباد داده نمی‌شود، گفت: کمبود نیرو و توزیع نامناسب مرسولات پستی از جمله مشکلات دفتر پست این شهرستان است و مردم خواستار اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور بهره مندی از خدمات بهتر پستی هستند.

خانی زاده، به تقسیم ناعادلانه نیروی کاری دفتر پست شهرستان بهاباد نسبت به دیگر شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: دفتر پست شهرستان بهاباد فقط یک نفر نیرو دارد و خدمات دهی مناسبی صورت نمی‌گیرد.

او با اشاره به نقش مهم پست در کاهش تردد‌های مردم اظهار داشت: مردم به پست اعتماد دارند و با توجه به شرایط کنونی شیوع کرونا بسیاری از کار‌های خود را از طریق پست انجام می‌دهند.

این مسئول با اظهار اینکه شرکت پست از سازمان‌هایی است که وابسته به مشتری است، افزود: جلب رضایت مشتری نقش مهمی در افزایش مراجعه مردم برای ارائه خدمات پستی خواهد داشت که نتیجه آن درآمدزایی بیشتر برای پست است.

رحمانی پور، مدیرکل پست استان یزد نیز در این بازدید وضعیت عملکردی و درآمد زایی پایین دفتر پست شهرستان بهاباد گفت: یکی از علل اختصاص تنها یک نفر نیرو به پست شهرستان بهاباد درآمد زایی پایین و هزینه‌های بالای این دفتر پست است، اما با وجود این مسائل در نظر داریم تا در هفته آینده نسبت به اضافه کردن یک نفر نیروی جدید به شهرستان بهاباد اقدام کنیم.

رحمانی پور ادامه داد: با فعالیت دو نفر در اداره پست بهاباد، یک نفر نیروی ثابت برای باز بودن پست و نفر دیگر برای توزیع مرسولات پستی اقدام می‌کند.

این مسئول اظهار داشت: قطعاً این اقدام باعث بهبود کیفیت خدمات پستی در شهرستان بهاباد می‌شود.

رحمانی پور، مدیرکل پست استان یزد مشتری مداری را رویکرد اصلی شرکت پست عنوان کرد و افزود: شهروندان در صورت هرگونه شکایت و نارضایتی از اداره پست از جمله تماس تلفنی برای مراجعه مشتری به اداره پست برای دریافت مرسوله پستی را می‌توانند با شماره تلفن ۳۸۲۴۸۲۸۲ گزارش دهند تا پیگیری و برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار