توصیه‌های هلال احمر برای اقدامات حفاظتی و مراقبتی زمستان در منزل

هلال احمر نکاتی را برای اقدامات حفاظتی و مراقبتی زمستان در منزل و خودرو مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرمای زمستان و شرایط سخت برف و کولاک نیاز به اقدامات حفاظتی و مراقبتی دارد که هلال احمر نکاتی را درباره آن مطرح کرده است. در فصل زمستان نیاز است تا افراد در منزل وسایل‌های ضروری را نگهداری کنند.‌

می‌توان از وسایل ضروری ماسه برای تسهیل حرکت در پارکینگ، داشتن کیف شرایط اضطرار، پیش بینی خوراک دام و طیور برای دامداران، بیلچه مخصوص برای برف روبی، داشتن مقداری وجه نقد در منزل، تطبیق محل سکونت با شرایط آب و هوایی مثلا عایق کاری دیوارها، سقف ها، نصب پنجره‌های مخصوص برای مقابله با طوفانی یا پوشاندن پنجره‌ها با پلاستیک نام برد.

همچنین از آنجایی که احتمال دارد جریان سوخت معمولی یا گاز قطع شود، بهتر است پیش بینی وسایل گرمایشی و روشنایی جایگزین شوند و نیاز برای ۷۲ ساعت داشتن آب و دارو جایگزین در نظر گرفته شود؛ و برای انطباق خودرو با فصل زمستان بهتر است تا حجم ضد یخ خودرو به اندازه‌ای باشد که مانع از انجماد شود، تایر‌های مخصوص برف یا یخ شکن یا زنجیر چرخ تهیه و برف پاک تعمیر شود. از کار کردن سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کرده و روغن ترمز خودرو را بررسی کنید.

توصیه‌های هلال احمر برای اقدامات حفاظتی و مراقبتی زمستان در منزل


بیشتر بخوانید:

توصیه‌های هلال احمر برای کوهنوردی در فصل زمستان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار