رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد:

رکود تورمی گریبان گیر بازار خودرو

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: اگر تا پایان سال قیمت دلار ثابت بماند، بازار خودرو شروع به حرکت کرده و هیجانات در بازار از بین خواهد رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا حیدری رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: به دلیل ثابت ماندن قیمت دلار در چند وقت اخیر، خرید و فروش در بازار به صورت کم و با قیمت ثابت شروع شده بود، اما به دلیل نوسانات دوباره دلار بازار راکد شد. قطعا بازار به قیمت دلار چشم دوخته است.

او در مورد تغییرات قیمت خودرو افزود: با توجه به هیجانات بازار نمی‌توان پیش‌بینی خاصی در این مورد انجام داد، این مساله به قیمت ارز بستگی دارد. قیمت ماشین‌های ایرانی نیز بسته به عرضه بازار و قیمت‌هایی است که مصوب می‌شود. افرادی که در گذشته ثبت‌نام انجام داده­ اند هنوز خورو خود را دریافت نکرده­ اند و تا زمانی که عرضه و تقاضا بالانس نشود قطعا شاهد این نوسانات خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد ادامه داد: اگر قیمت دلار کاهش پیدا کند، قطعا خودرو ارزان خواهد شد. قیمت ماشین‌های خارجی وابستگی به قیمت ارز دارند.

حیدری در مورد وضعیت قیمت خودرو تا پایان سال بیان کرد: با توجه به هیجانات بازار اگر قیمت دلار ثابت بماند، بازار خودرو حرکت کرده و هیجانات در بازار از بین خواهد رفت. با ثابت ماندن قیمت دلار قیمت خودرو‌ها نیز ثابت مانده و خریدار و فروشنده در بازار بدون دغدغه فعالیت خواهند کرد.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.