۲ طرح بنیاد مستضعفان در اردستان و نطنز به بهره‌برداری رسید

واحد دامپروری فجر در اردستان و کارخانه تولید خوراک دام نطنز در شمال استان اصفهان امروز همزمان با سه طرح دیگر از طریق ویدئو کنفرانس با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، واحد دامپروری (گاوداری) فجر اصفهان در روستای حسین آباد در ۱۲ کیلومتری جنوب شرقی اردستان با سرمایه گذاری ۵۹ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان راه اندازی شده است.

این واحد دامپروری با ظرفیت پرورش پنج هزار راس دام، ۹۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است و سالانه ۲ هزار و ۷۰۰ تن گوشت قرمز به تولید کشور اضافه می‌کند.

گوساله‌های سه ماهه پس از انتقال به این واحد در مدت ۱۲ ماه به طور پرواربندی با تغذیه علمی به وزن ۵۵۰ تا ۶۰۰ کیلوگرم می‌رسند و برای ذبح به کشتارگاه حمل خواهند شد.

همچنین کارخانه تولید خوراک دام در رحمت‌آباد نطنز با ظرفیت‌سالانه ۱۷۵۰۰ تن خوراک دام، اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم ۲۵ نفر و سرمایه گذاری پنج میلیارد تومان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان به بهره‌برداری رسید.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امروز با حضور در شهرستان قروه کردستان، پنج طرح بزرگ دامپروری این بنیاد را در چهار استان اصفهان (۲ طرح)، کردستان، کرمانشاه و مرکزی را از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح کرد.

واحد‌های گاوداری ۶ هزار راسی قروه کردستان و ماهیدشت کرمانشاه و کارخانه تولید مکمل‌های ویتامینه و معدنی دانه‌چین اراک از دیگر طرح‌های بنیاد مستضعفان است که امروز به بهره‌برداری رسید.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان و شهرستان نطنز با ۴۷ هزار نفر جمعیت در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار