عربستان مدعی حمایت از راه حل سیاسی برای بحران یمن شد

معاون وزیر دفاع عربستان در ادعایی جالب توجه راه حل سیاسی را ضامن ثبات و امنیت برای مردم یمن دانست.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اخبار ۲۴، معاون وزیر دفاع عربستان مدعی حمایت کشورش از راه حل سیاسی فراگیر برای حل و فصل بحران یمن شد.

خالد بن سلمان در دیدار با مارتین گریفیث، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد عربستان به دنبال راه حل سیاسی فراگیر برای بحران یمن است. این مقام سعودی صرف نظر از جنایات کشورش در یمن مدعی شد از طریق راه حل سیاسی فراگیر ثبات و امنیت برای مردم یمن و منطقه تحقق یابد.

ادعا‌های معاون وزیر دفاع عربستان در حالی عنوان می‌شود که از سال ۲۰۱۵ آل سعودی و امارات متحده عربی تحت ائتلافی متجاوز اقدام به آغاز جنگ علیه یمن، فقیرترین کشور عربی کرده اند. این تجاوز تاکنون ده‌ها هزار کشته و میلیون‌ها آواره بر جای گذاشته است. در این میان، جنبش مردمی انصارالله یمن تنها گروهی است که موفق شده است در مقابل تجاوزگری‌های رژیم سعودی مقاومت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۳ دی ۱۳۹۹
وای عربستان تو بشین تو خانه خودت به یمن تجاوز نکن کاسه داغ تراز آش هم نشو اینجوری خیییییییییلللللللللللللللیییییییییی حمایت میکنی. یعنی عربستان کاری نکند خیلی کار کرده توجه داشته باشید اگر کاری نکند ...
آخرین اخبار