پایان دی ماه؛ آخرین مهلت احراز شرایط متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا پایان دی ماه می توانند نسبت به تکمیل و افتتاح حساب و واریز مبلغ اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: مهلت ثبت نام مسکن کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تا ۲۷ دی ماه امسال تمدید شد.

او با اشاره به احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی افزود: تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه‌های هدف، مشمول متقاضیانی خواهد شد که پرداخت اولیه آن‌ها کامل شده باشد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ادامه داد:: با توجه به احراز شرایط متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن، چنانچه افراد متقاضی مسکن تاکنون موفق به افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه نشده اند در فرصت باقی مانده تا پایان دی ماه امسال نسبت به تکمیل موجودی اقدام کنند.

به گفته او، در استان سمنان هزار و ۲۰۰ مسکن برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی عملیاتی می‌شود و در سایر شهر‌ها نیز آمادگی لازم برای ساخت مسکن نیز وجود دارد.

غنیان افزود: آورده اولیه ۴۰ میلیون تومان است و تا پایان دی ماه می‌توانند آورده‌ی خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: اداره کار ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.