نفت مسجد سلیمان ۳ _ شهرخودروی مشهد یک/ حسینی در مسجدسلیمان رحمتی را مغلوب کرد

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در چارچوب بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف شهرخودروی مشهد رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف شهرخودروی مشهد رفت.

ترکیب شهرخودرو:

سعید جلالی، علی نعمتی، حسن جعفری، امیر حسین کریمی، محمد عرفان معصومی، امین قاسمی نژاد، رضا یزدان دوست، اکبر صادقی، صادق صادقی، حسین مهربان و فرشاد فرجی.

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری، فرید بهزادی کریمی، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست و ساسان حسینی.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱۳: شوت از راه دور اکبر صادقی را دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۱۷: با اشتباه جعفری، محمد بلبلی از سمت چپ به محوطه جریمه شهر خودرو نفوذ کرد و شوت او از زاویه بسته، پس از برخورد به بازیکن حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۱: شوت بلبلی از پشت محوطه جریمه را دروازه بان شهرخودرو مهار کرد.

دقیقه ۲۷: پس از نواخته شدن ضربه ایستگاهی نفت مسجد سلیمان، محبی با یک پاس برگردان توپ را به نزدیکی دروازه فرستاد و ساسان حسینی با استفاده از غفلت مدافعان حریف موفق شد دروازه شهرخودرو را باز کند تا حساب کار یک بر صفر شود.

دقیقه ۴۱: رضا جعفری با یک ارسال زمینی توپ را به مقابل دروازه شهرخودرو فرستاد و مهدی محبی با شوتی آرام موفق شد دومین گل نفت مسجد سلیمان را به ثمر برساند تا تیمش با نتیجه ۲ بر صفر پیش بیفتد.

نیمه اول با پیروزی ۲ بر صفر نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.


بیشتر بخوانید:


دقیقه ۵۱: امین قاسمی نژاد روی پاس احمد الجبوری، یک شوت کات دار را چسبیده به محوطه جریمه، روانه دروازه نفت کرد که ضربه او با فاصله زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: شوت سنگین فرشاد فرجی از زاویه بسته را مجد کرمانشاهی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۵: ساسان حسینی در درون محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت مناسبی شد که شوت کات دار او را جلالی با شیرجه به موقع مهار کرد.

دقیقه ۷۴: مجد کرمانشاهی با نوک انگشتان خود ضربه سر رضا یزدان دوست را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۰: امین قاسمی نژاد پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از یک چرخش اقدام به شوتزنی کرد و توپ او درون دروازه نفت مسجد سلیمان جا گرفت تا نتیجه ۲ بر یک شود.

دقیقه ۸۱: بازیکنان شهرخودرو در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شدند، اما دفاع نفت مسجد سلیمان به آن‌ها اجازه نداد دوباره گلزنی کنند.

دقیقه ۸۵: ساسان حسینی با یک شوت به زاویه مخالف از درون محوطه جریمه، گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.

این دیدار با پیروزی ۳ بر یک نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار