سه اثر از چهارمحال و بختیاری در جشنواره فجر حضور دارد

رئیس انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال سه فیلم از کارگردانان اهل این استان در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ناصر قائدی رئیس انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود استعداد‌های هنری در استان اظهار داشت: امسال سه فیلم از کارگردانان اهل این استان در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد.

او افزود: دو فیلم سینمایی بلند «بچه گرگ‌های دره سیب» به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه کنندگی مجید برزگر و شهرام ابراهیمی و فیلم «خانه ماهرخ» به کارگردانی شهرام ابراهیمی و تهیه کنندگی شهاب حسینی و محمدرضا محمدی جزو ۶۲ فیلم سینمایی بلند راه‌یافته به جشنواره فیلم فجر هستند.


بیشتر بخوانید


قائدی اضافه کرد: همچنین فیلم کوتاه «وادیار» به کارگردانی مرجان خسروی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان شهرکرد به بخش فیلم کوتاه به این جشنواره راه یافته است.

او جشنواره فیلم فجر را مهمترین اتفاق کشور در حوزه سینمای بلند و حرفه‌ای کشور عنوان کرد و گفت: این جشنواره به عنوان ویترین سینمای بلند ایران است که بهترین فیلم‌های تولید شده در سال در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود و سمت و سوی سینمای ایران را پس از جشنواره، اثر‌های پروفروش، اثر‌های دارای ظرفیت راه‌یابی به فستیوال‌های داخلی و خارجی را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار