جان باختن هزار و ۴۳۷ نفر در استان همدان با ویروس کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا کنون یک هزار و ۴۳۷ نفر در استان، جان خود را با ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با جان باختن ۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته در استان همدان، شمار جان باختگان مبتلا  از آغاز همه گیری کرونا، یک هزار و ۴۳۷ نفر رسید.

او با بیان اینکه سه شهرستان بهار، فامنین و اسدآباد در وضعیت آبی و هفت شهرستان دیگر استان همدان در وضعیت زرد کرونایی هستند افزود: با شناسایی ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های این استان به ۹ هزار و ۹۲۰ نفر رسید.

طاهری بیان کرد: شمار بیماران کرونایی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۱ نفر، بهار ۵۶۵ نفر، تویسرکان ۶۱۲ نفر، رزن ۴۰۰ نفر، درگزین ۱۷۶ نفر، فامنین ۱۷۳ نفر و کبودراهنگ ۶۲۶ نفر، ملایر یک هزار و ۸۵۵ نفر، نهاوند یک هزار و ۱۰۵  نفر و همدان سه هزار و ۷۷۹ نفر بوده است.

تاکنون ۲۶۸ نفر هم غیر هم استانی در بیمارستان‌های استان با بیماری کووید ۱۹ بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.