فرماندار هلیلان:

مراسم های ترحیم و عروسی همچنان از مهمترین عوامل شیوع کروناست

شهبازی گفت: مراسم های ترحیم و عروسی و دورهمی‌ها در شهرستان همچنان از مهمترین عوامل شیوع کروناست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه ستاد مقابله با کرونا به ریاست سعید شهبازی فرماندار هلیلان و با حضور فاطمه کریمی مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضای این ستاد با هدف هماهنگی در خصوص کنترل بیماری کووید ۱۹ در سطح شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

سعید شهبازی فرماندار شهرستان هلیلان اظهار داشت : با توجه به اینکه وضعیت شیوع کرونا در شهرستان هلیلان آبی میباشد کلیه مصوبات ستاد در شهرستان همچنان به قوت خود باید اجرا شوند.

او افزود : مراسم های ترحیم و عروسی و دورهمی‌ها در شهرستان همچنان از مهمترین عوامل شیوع کرونا می باشد که در محدود کردن یا ممنوع کردن این مراسمات به کمک سایر دستگاه‌ها اقدامات بازدارنده‌ای صورت گرفته است.

فاطمه کریمی مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز در این جلسه ضمن پیگیری اجرای مصوبات جلسه قبل و تشکر از نیروی انتظامی و مدیران شهرستان بخاطر همکاری در اجرای مصوبات ستاد کرونا و رعایت شیوه نامه بهداشتی بیان داشت : ارزیابی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بصورت گشت‌های مشترک نظارتی بصورت مستمر در سطح شهرستان انجام می‌گردد و این نظارت‌ها تشدید خواهد شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.